Poze de la Conferința Națională a Femeilor – Mamaia 2011

Un grupaj de 39 de poze este afișat pe blogul: Conferința pentru femei Mamaia

MARTURII:
Elena Paşcalău – Oradea

,,Am plecat la Conferinţa de la Mamaia cu inima puţin strânsă, dar şi cu multă nădejde, cu intuiţia că voi găsi răspunsuri la multe întrebări rămase timp îndelungat fără răspuns. Iar Dumnezeu m-a copleşit, întrucât am revenit de la conferinţă înviorată, pe deplin zidită în credinţă şi cu un nou orizont spiritual. Am înţeles odată pentru totdeauna că am o valoare unică în ochii Mântuitorului meu, că sunt destinată a fi biruitoare prin El şi împreună cu El, dacă îmi fac cu credincioşie partea mea de ascultare de El şi de voia sa suverană.
Am revenit acasă cu forţe sporite pentru a-L sluji pe Domnul meu, familia mea şi biserica în care m-a plasat El.”

Delia Mureşan – Cluj

,,Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru că mi-a făcut parte de acest favor de a fi fost părtaşă la Conferinţa Naţională a Femeilor de la Mamaia . Cele cinci zile petrecute acolo au fost zile ce vor rămâne ca o piatră de hotar în viaţa mea, sunt zile de care îmi voi aminti mereu cu plăcere întrucât învăţătura oferită acolo a fost foarte potrivită cu nevoile şi aşteptările mele.
Mi-am descoperit noua mea identitate în Hristos, mi-am analizat viaţa în lumina Cuvântului lui Dumnezeu, am primit un nume nou şi am fost conştientizată de necesitatea purtătii armurii spirituale pentru a fi biruitoare în războiul spiritual pe care îl avem de purtat fiecare dintre noi.
Îi dau slavă Domnului pentru faptul că El m-a cuprins în planul Său minunat, că pentru mine are un viitor şi o nădejde, că nu sunt o victimă a împrejurărilor, ci, dimpotrivă, sunt chemată să umblu în biruinţa câştigată de Hristos odată pentru totdeauna la cruce.
Aştept cu nerăbdare următoarea conferinţă şi-L rog pe Dumnezeu să binecuvânteze, să inspire pe mai departe şi să răsplătească efortul şi dăruirea organizatorilor.”

Monica Urs, Lipova

,,Mi-au plăcut mult sesiunile pline de învăţături biblice ţinute de vorbitoare înzestrate de Dumnezeu cu darul instruirii şi transmiterii Cuvântului lui Dumnezeu. Aş avea multe de mărturisit, dar vreau să o amintesc aici pe Elena Nini care ne-a învăţat, printre altele, să proclamăm cu putere în propriul nostru auz în fiecare zi ,,făgăduinţele Lui nespus de mari şi scumpe”, promisiunile veşnice ale lui Dumnezeu pentru noi. Dintre acestea îmi amintesc acum una de mare preţ:,, Eu ştiu gândurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, gânduri de pace şi nu de nenorocire, ca să vă dau un viitor şi o nădejde” (Ieremia 29:11).
Astfel, în fiecare dimineaţă, plec de acasă doar după ce m-am rugat în acest mod cu totul nou, adică după ce am făcut o rugăciune conexată cu proclamarea adevărurilor Cuvântului lui Dumnezeu pentru mine. Bunăoară, chiar şi azi dimineaţă am proclamat că sunt fericită, că sunt împlinită pe deplin şi că am o nouă identitate în Cristos. Îi mulţumesc zilnic Domnului meu pentru minunile Lui din viaţa mea, pentru că harul Lui este mereu îmbelşugat pentru mine, paharul meu este plin de dă peste el şi ştiu că, orice
s-ar întâmpla, El este la cârma vieţii mele şi nimic din ceea ce El nu vrea nu mă poate atinge. Înainte de a pleca din casă îmi spun cu glas tare: ,,Azi proclam în viaţa mea sănătate şi bucurie şi belşug de îndurare din partea Domnului meu. Îi mulţumesc că respir, că văd lumina soarelui, că văd cum cresc plantele în grădina şi în sera mea, Îi mulţumesc că mi-a dat putere să le îngrijesc cu drag. Ştiu că tot El le face să crească şi să aducă rod îmbelşugat.” Deviza care mă însoţeşte de-a lungul drumului de acasă până la seră şi apoi de-a lungul întregii zile este următoarea: ,,Pot totul în Cristos care mă întăreşte”, deviză pe care o proclam cu roată puterea fiinţei mele în maşină în timp ce conduc, în seră în timp ce lucrez şi pretutindeni unde Domnul îmi poartă paşii.
Domnul, care ne surprinde mereu cu binefacerile Lui, a dăruit cel puţin un nume nou fiecărei femei participante la conferinţă. Dintre numele pe care El mi le-a dat le menţionez pe cele care mi-au plăcut îndeosebi: ,,Cea înţeleaptă”, ,,Cea aducătoare de pace”, ,,Cea puternică în Cristos” , ,,Cea binecuvântată în tot lucrul mâinilor ei”. Toate aceste nume sunt dovezi clare ale dragostei Lui pentru mine, ale faptului că mă vrea şi
m-a adus la un nou nivel spiritual de neatins înainte.”

Rodica Baciu, Oradea

,,Cand ma gandesc la Conferinta Femeilor de la Mamaia 2011, o fac cu foarte mult drag, deoarece am petrecut acolo alaturi de alte surori si prietene momente pline de har. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a oferit aceasta oportunitate de a participa, Ii multumesc Domnului ca prin sora Mariana am fost invitata si ii multumesc sotului meu care m-a sprijinit si incurajat ca sa particip. Toate temele au fost hranitoare , nu as putea sa aleg una singura sa zic ca doar aceea mi-a placut sau ca doar din una mi-am hranit sufletul. Din fiecare tema am invatat cate ceva si m-am hranit, asa incat m-am simtit plina de cuvant. Dorinta mea cu care am plecat a fost sa ma dedic mai mult lucrarilor Domnului, sa fiu mai atenta la nevoile celor din jur, intrucat am primit aceasta incurajare. Am inteles cat de valoroase suntem noi ca si femei si am vazut cat de minunat lucreaza Dumnezeu prin femei. Atunci cand ne intelegem aceasta valoare, cand fiecare
intelege versetul ca avem pret in ochii lui Dumnezeu si cand ne lasam modelate de El , pentru ca El sa se poata folosi de noi, nu unde noua ne place, ci unde El are nevoie, unde El stie ca e locul nostru , atunci cu adevarat putem fi o solutie si nu o victima. Femeia crestina este femeia pacii, aducatoare de pace, si eu asta imi doresc sa fiu. Am inteles puterea rugaciunii: nu judeca, mai bine roaga-te! Domnul sa ne ajute ca sa facem asa.
Mi-au placut si m-au zidit si momentele de partasie pe grupe in care am reusit sa ne cunoastem mai bine, sa ne impartasim si mai multe experiente cu Domnul.”

2 responses to “Poze de la Conferința Națională a Femeilor – Mamaia 2011

Lasă un răspuns

