LAUDĂ…

Motto: Colt de rai, gust de slava viitoare când in mijlocul laudelor mele, Te cobori Tu, Prinţ al cerului si astfel contemplându-ti desăvârşirea, inima mi se mistuie de iubirea Ta si a mea pentru Tine.

Lauda mea –tărie clădită pe frumuseţile tale

Unsă cu untdelemnul bucuriei întinde braţele adorării.

Cu stropi de rouă in ochi si in inimă alerg spre Preaiubitul inimii

Surâsul întâmpinării Lui -cer senin si coruri de îngeri amuţind.

Văd umbrele firii cum se ascund in drumu-mi spre izvor.

Vasul zdrobit- fântână a Duhului cu ape adânci…

Eşti Tu aproape cu atingerea neţărmuirii să pot ţâşni

Să pot adulmeca mireasma grădinilor cu tămâia harului

Să uit de mine, sa mă pierd ca fiică de Împărat în brocardul odăilor

Tale.

Inima mea- strop de infinit în căuşul Celei mai mari Iubiri

Clipele ei -contemplări ale chipului Tău răsărit in zorii cântului meu

Slava Ta- scară din cer spre pământul cu pietre de aducere aminte

A ceea ce sunt si ceea ce eşti .

Tu- totul, iar eu şoapta de lauda, cânt al treptelor mantiei Tale.

Ligia Seman

Lasă un răspuns

