Inca mai sunt locuri pentru Conferinta femeilor de la Mamaia 2012!

In curand, mai exact in perioada 26-30iunie 2012 va avea loc la Mamaia, la hotelul Palas de patru stele conferinta femeilor intitulata “Transformata nu doar atinsa de Dumnezeu!, organizata de scriitoarea Ligia Seman. M-am inscris cu mult drag la aceasta conferinta si va provoc si pe voi, dragi cititoare sa va inscrieti cat inca mai sunt locuri. Plata pentru aceasta conferinta deosebita care a atins de-a lungul anilor multe inimi, plata care include cazarea si masa de pranz este de 360 lei.

Conferinţa începe marti – 26 iunie, ora 16.00 şi se va încheia  sambata – 30 iunie, ora 12.00.  Avand in vedere ca locurile sunt limitate ( mai putine  ca anul trecut) – doar primii inscrisi vor beneficia de ocuparea locurilor.
Până în data de 18 mai 2012 se va plăti jumătate din sumă, respectiv 180 Ron si pana in 11 iunie, restul sumei pana la 360Ron. Cine are posibilitatea, poate plăti toată suma până în data de 18 mai. Deasemenea specificăm faptul ca avansul nu se va restitui având in vedere faptul că locurile au fost rezervate. Pentru mai multe detalii da click aici: conferinta-nationala-a-femeilor-mamaia-2012.
Pentru a afla impresiile participantelor despre conferinta de la Mamaia de anul treuct, dati click aici: impresii-conferinta.
Eu va redau doar gandul unei participante:
,,Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru că mi-a făcut parte de acest favor de a fi fost părtaşă la Conferinţa Naţională a Femeilor de la Mamaia . Cele cinci zile petrecute acolo au fost zile ce vor rămâne ca o piatră de hotar în viaţa mea, sunt zile de care îmi voi aminti mereu cu plăcere întrucât învăţătura oferită acolo a fost foarte potrivită cu nevoile şi aşteptările mele.Mi-am descoperit noua mea identitate în Hristos, mi-am analizat viaţa în lumina Cuvântului lui Dumnezeu, am primit un nume nou şi am fost conştientizată de necesitatea purtătii armurii spirituale pentru a fi biruitoare în războiul spiritual pe care îl avem de purtat fiecare dintre noi.Îi dau slavă Domnului pentru faptul că El m-a cuprins în planul Său minunat, că pentru mine are un viitor şi o nădejde, că nu sunt o victimă a împrejurărilor, ci, dimpotrivă, sunt chemată să umblu în biruinţa câştigată de Hristos odată pentru totdeauna la cruce. Aştept cu nerăbdare următoarea conferinţă şi-L rog pe Dumnezeu să binecuvânteze, să inspire pe mai departe şi să răsplătească efortul şi dăruirea organizatorilor.” (Delia Mureşan – Cluj)
Puteti viziona mai jos un material video de la “Conferinta Femeilor din Bucovina 2008″ sustinuta de Ligia Seman la Suceava, la biserica Filadelfia:
About Ligia Seman

Convingerea mea personală este că un scriitor, oricât ar fi de iscusit în a reda anumite stări sufleteşti sau evenimente, dacă exclude vocea lui Dumnezeu din scrierile sale, nu şi-a atins întru totul menirea. Poeta și romanciera Ligia Seman a debutat literar în cenaclul “Lucian Blaga” din Hunedoara condus de Eugen Evu între 1974-1995. După 1989 a fost profesoara de religie în învățământul hunedorean. Ligia Seman a publicat 4 romane de factură creștină, cu orientare neo-protestantă: Funiile dragostei (1995), 4 ediții Handicapul conștiinței (1999), 3 ediții Tragedie și triumf (2004), 2 ediții Portrete în cioburi, vol. I și II (2010) În ultimii ani, împreună cu soțul ei, care este consilier creștin, Ligia Seman lucrează în cadrul unui cabinet de consiliere. Este invitată să vorbească la numeroase seminarii și conferințe în țară și străinătate. Ligia Seman a scris și volumul pentru femei “Domnind peste împrejurările vieţii” (2006), cu eseuri îmbinate cu psihoterapie, propunând soluţii biblice. Ligia Seman locuiește în Hunedoara împreună cu soțul ei, Timotei Seman, și cele două fiice ale lor, Ruth și Rebeca. Vezi toate articolele lui Ligia Seman

Lasă un răspuns

