Aşteptându- L pe Mesia !

” Principala mea motivaţie este de a sluji semenilor prin arta scrisului. Am observat că, atunci când oamenii citesc un gen epic , care este romanul, ei se pot regăsi în stările sufleteşti, în trăirile personajelor… Prin trăirile personajelor poţi încuraja cititorii. Ei se regăsesc acolo şi pot să fie încurajaţi să- şi regăsească  propriile biruinţe, propriile eşecuri pe paginile unui roman.

Sursa puterii mele nu am văzut- o niciodată în propriile mele capacităţi şi abilităţi, ci am văzut- o în ceea ce Dumnezeu oferă, ceea ce Dumnezeu dăruieşte oamenilor care se dedică. ” 

Ligia Seman

 

Lasă un răspuns

