Aprofundand rugaciunea

Am descoperit că rugăciunea stăruitoare persistentă lipsea din viața mea și am simțit o durere nespusă. Mă rugam zilnic dar la un nivel timid și de cerere constantă. Cu fiecare rugăciune descopeream că nu eram ce am crezut că sunt. Creștina perfectă care-L caută pe Dumnezeu din dragoste sinceră. Am descoperit că port măști sub care mă ascundeam. O mască a cerșetoriei sub care ceream necontenit de la Domnul și sub care așteptam intervenția și răspunsul parcă aș fi avut dreptul la ele.
O mască a indiferenței, pe care o puneam când simțeam cuvântul evangheliei prea aspru că mă dojenea și mustra să mă întorc de la calea mea egoistă și să-mi schimb atitudinea.
O mască a judecării când consideram păcatul mic a celor de lângă mine știind bine că eram vinovată de păcate mai mari.
O mască a disperării când am părăsit legătura frățească îndepătându-mă de biserică.
O mască a aroganței când am întors spatele fiului risipitor, imputându-I lui Dumnezeu iubirea nemărginită pentru cei nevrednici. Purtându-mă ca un sclav fără să gust din libertatea, bogăția și căldura din casa Tatălui.

Pentru a citi mai mult, click AICI

Sursa: Silvia Varvara Seman

Lasă un răspuns

