Conferinţa femeilor din Bucovina – 2008

“Chiar dacă ar fi să umblu prin valea umbrei morţii, nu mă tem de niciun rău, căci Tu eşti cu mine.” (Psalm 23:4)

“….am simţit așa o mare bucurie, așa o împlinire încât cu greu găsesc cuvintele!…”
Conferința a fost mult peste așteptări! S-a muncit, zeci și chiar sute de ore, cu inimă, cu pasiune anticipând ceva minunat, iar Dumnezeu ne-a surprins așa cum numai El o poate face! A fost atât de real acolo, încât ….Îl puteai „atinge”! . Domnul Isus, s-a apropiat de femeile care însetau după El, le-a luat poveri, le- a mângâiat, le- a alinat dureri, le- a vindecat răni, le- a luat în brațele Sale!.. Toate au plecat cu o mai mare dorință de a-L cunoaște mai mult și de a-L iubi cu toată pasiunea.

Ligia Seman – scriitoare creştină care a influenţat viaţa multor femei prin cărţile scrise, femeia care-L experimentează pe Dumnezeu într-o relație personală și profundă, ne- a motivat să- L iubim pe El întâi
și apoi să- I slujim: “ Dumnezeu a pus în fiecare din noi o sete profundă după sens, semnificaţie şi relaţii. Vrem să ştim cine suntem şi încotro mergem şi ne dorim relaţii semnificative cu oameni semnificativi. De aceea este nevoie să ne oprim la picioarele Celui Veşnic pentru ca El să ne schimbe hainele de drum, să ne dea noi îndemnuri, noi direcţii, apă şi hrană pentru călătorie. De data aceasta locul de poposire a fost în Bucovina!”

Iată câteva dintre mărturiile celor prezente la Biserica Filadelfia din Suceava unde a fost susţinută
conferinţa:

Adriana Lăzăreanu:

” Această conferinţă mi-a lăsat o impresie bună, mi-a fost de mare folos a fost bine orga- nizată şi mi s-a părut foarte in- teresantă. Mi-au plăcut mărturiile surorilor, cum Dumnezeu a lucrat în viaţa lor, în acelaşi timp fiecare dintre noi fiind întărite şi îmbăr- bătate. M-a ajutat să mă întăresc spiritual, să văd ce mare impor- tanţă are Dumnezeu în viaţa mea şi să mă încred mai mult în El. Mi-ar plăcea să mai aibă loc asemenea întruniri şi aş participa cu mare plăcere.”

Victoriţa Colibaba:

” Mi-a plăcut ospitalitatea cu care am fost primite şi buna organizare a acestei conferinţe pe tot parcursul acestor trei zile. Am fost impresionată de modul de deschidere al surorilor prin mărturisiri personale şi dragostea lor de a se dărui în câmpul misiunii. Mi-a plăcut părtăşia din Biserică, cântările, rugăciunile fierbinţi care s-au făcut pentru multe mame ale căror copii care au probleme, surori singure, e.t.c. Pentru mine a fost de un real folos deoarece am avut multe de învăţat în ce priveşte crearea unei bune comunicări şi modalitatea de a ţine stresul sub control în viaţa mea pentru a atinge un echilibru interior al propriei identităţi, adică de copil al lui Dumnezeu. Prin asemenea întâlniri ajungem să ne cunoaştem mai bine, să ne bucu- răm unele de altele, să fim nişte soţii mai înţe- lepte şi curajoase, mame după voia lui Dumnezeu, valorificând astfel fiecare ocazie favorabilă.”

Lucica Lascu:

” Mai întâi mulţumim lui Dumnezeu pentru că, prin această acţiune, a răspuns la rugăciunea unor surori, care au dorit această părtăşie a su- rorilor din zona Sucevei. Impresiile personale sunt din cele mai plăcute, pentru că, acolo unde este prezenţa lui Dum- nezeu, starea noastră lăuntrică este deosebită. Prezenţa lui Dumnezeu s-a simţit în rugăciune, cântare, mărturisire până la legăturile de suflet între surori care nu s-au văzut sau cunoscut vreodată. Pe mine personal m-a ajutat foarte mult în latura binecuvântărilor în încercare să conştientizez că mult mai mult te zideşti sufle- teşte atunci când eşti binecuvântat cu încercări, decât atunci când eşti binecuvântat cu bucurii. Bucuriile trec foarte repede pe când încercările te zidesc sufleteşte şi îţi aduci aminte de ele totdeauna. Sunt benefice aceste întruniri, pentru că părăsim pentru câteva zile sfera activităţilor personale sau familiare, şi împărtăşim o altă sferă, cea a comuniunii în Numele Domnului cu alte surori.”

Simona Bodnar

” La această conferinţă am avut prilejul să ascultăm veşti de pe câmpul de misiune din Baba- dag (Dobrogea) – lucrarea cu ţiganii turci, lucrarea de la groapa de gunoi – din Cluj: oameni rămaşi fără adăpost care trăiesc lângă gunoaie, se îmbracă de acolo, şi se hrănesc din ele. Am auzit de asemenea mărturii de pe câmpul de misiune extern: din Turcia şi Egipt. În urma mărturiei de pe câmpul de misiune al cabinetului anti avort, au fost femei care s-au arătat dornice să ceară sfaturi iar unele au dorit să ştie calea pentru eliberare de povara acestui păcat şi modul cum vieţile lor pot fi restaurate. Secţiunile de mărturii personale “Vieţi transformate” au completat prin profunzimea lor învăţătura din Cuvânt. Amintesc câteva: Dora este o marturie vie a faptului că Dumnezeu poate vindeca şi ridica un suflet din cele mai adânci gropi ale disperării, Elena Mârza – ne-a adus aminte că nimeni şi nimic nu ne poate despărţi de dragostea lui Hristos, nici măcar anii de închisoare petrecuţi în regimul comunist. A fost o mare bucurie pentru toate femeile participante şi aş dori ca în viaţa noastră personală să dăm la o parte orice piedică şi să punem la lucru mai mult talantul pe care ni l-a încredinţat Dum- nezeu fiecăreia dintre noi. Dumnezeu să ne binecuvânteze.”

Aricol apărut în revista creştină editată de Biserica Betel – Poarta Cerurilor, Rădăuţi

conferinta 2008-001

conferinta 2008- 3

conferinta 2008

conferinta 2008- 1

Lasă un răspuns

