Mărturii despre conferinţa de la Mamaia, 2013

1. Bobora Aurica (Hunedoara)

Această conferință a avut un impact foarte mare asupra mea. S-a văzut că tot ce s-a întâmplat aici a fost coordonat de mâna puternică a Dumnezeului nostru. Cred că Dumnezeu va aduce în țara noastră o mare trezire spirituală.

2. Popa Viorica (Hunedoara)

Pot să mărturisesc că la această conferință am rămas impresionată de ceea ce Dumnezeu a lucrat cu fiecare soră în parte. Este minunat să poți să guști din harul binecuvântării pe care Isus Domnul ni-l dăruiește. El ne alimentează puternic pentru ca noi, femeile, să fim o oștire puternică, să putem duce lupta până la capăt. Aș putea spune că această conferință a avut un impact benefic. Mi-am revizuit multe aspecte din viața mea și cred din suflet că voi putea să iau deciziile care mă duc la o relație mai corectă cu Domnul Isus Hristos.

3. Corcea Lidia (Cluj Napoca)

Am simțit că a trebuit să fiu la conferința aceasta. Să primesc și să dau. Am decis să mă încred mai mult în făgăduințele Domnului și să sprijin mai mult lucrarea Domnului și, în special, pe organizatori.
Am considerat această lucrare o oază de bucurie în care Mirele își pregătește mireasa pentru marele eveniment pe care îl așteptăm cu toții, „un port” în care am oprit cu barca vieții pentru a face „un plin” spiritual – prin vindecare, prin relații benefice, prin unitatea Duhului Sfânt și prin multe altele. Slavă Domnului!
Cu ani în urmă, am ascultat o predică din Galateni 1:11-24. În versetul 24, Pavel spune: „… și slăveau pe Dumnezeu din pricina mea.” Întrebarea care se punea era următoarea: „Ce spun cei din jur din pricina ta?” De atunci, m-am rugat pentru ca acest verset să se împlinească în viața mea. Domnul nu a întârziat să asculte și să împlinească dorința mea. Viața mea a devenit (prin ceea ce a lucrat Domnul) o deosebită încurajare pentru tineri și pentru unii părinți dezamăgiți. N-am crezut până la această conferință că povestea vieții mele poate să aducă speranță în unele inimi. Mame și fete singure mi-au spus și m-au rugat să adaug nume pe lista așa-numită „Ajutorul cel mai potrivit”. Ne rugăm și postim pentru persoanele scrise pe această listă. Spre uimirea noastră și pentru întărirea credinței noastre, Domnul alege să rezolve cazuri care par fără ieșire pentru că doar El știe și poate să facă totul bine și frumos.
Îmi este de foarte mare folos tot ce am primit prin subiectele abordate la conferință. În lucrarea de consiliere în care Domnul m-a împins, întâmpin multe situații dificile ale unor persoane înfrânte, dar pe care Domnul le ridică.Mă bucur pentru că mă întorc mai întărită și cu mai multe resurse spirituale. Aici m-a uimit revărsarea prezenței Duhului Sfânt, atât la întâlnirile mari, cît și la întâlnirile din camere, atunci când ne rugam împreună. Prezența Domnului prin grupul de laudă și închinare a fost minunată. Într-adevăr, Domnul a pus pecetea dragostei Lui peste această lucrare care va vedea roade pentru veșnicie. Toată slava se cuvine Celui ce-și iubește creația (femeia), căreia îi dă totul în dar.

4. Kerteș Monica (Hunedoara)

Toate sesiunile – subiectele conferinței mi-au fost cunoscute. La conferință, a fost foarte bine explicat ce este războiul spiritual, cine este Dumnezeu, cine este Satan și cine suntem noi. Astfel, a fost făcută clară identitatea noastră în Hristos și am înțeles cum trebuie să ne raportăm la Dumnezeu și la Satan. Aleluia pentru că suntem mai mult decât biruitoare datorită faptului că Dumnezeu luptă pentru noi în toate bătăliile noastre! Cea mai mare încurajare este faptul că războiul spiritual este deja câștigat la cruce de Domnul nostru Isus Hristos! Aleluia!
Noi trebuie să luăm poziție, să ne ridicăm prin puterea Învierii, să intrăm și să luăm toate binecuvântările promise de Domnul; să intrăm în destinul glorios pregătit de Dumnezeu. De asemenea, la această conferință am înțeles că „prada de război” deja am luat-o, deși nu știam acest lucru. Am ieșit de sub duhul de sărăcie (am înțeles că sărăcia a purtat-o Isus în coroana de spini).
Ligia, tu și echipa ta sunteți o mare binecuvântare pentru mine! Ce bine că vă am alături de mine, pentru că sunteți în orașul meu, Hunedoara! Domnul să vă lărgească teritoriile și să vă dea biruință la fiecare pas, protecție divină, sănătate fizică și sprituală. Mâna bună a Domnului să fie cu voi pentru a putea organiza în continuare conferințe pentru femei.

5. Farcaș Dina (comuna Turț, județul Satu Mare)

La această conferință am fost binecuvântată, reîmprospătată și sunt hotărâtă să pun în practică cele învățate și să lupt la nivelul minții. Faptul că am participat la această conferință este o minune a lui Dumnezeu. Când am auzit că va fi o conferință de femei, i-am spus Domnului: „Doamne, îmi doresc atât de mult să merg la această conferință!” (am spus acest lucru doar Domnului). Îi ziceam Domnului că nu am resursele necesare, dar știam că la El totul este cu putință. După trei săptămâni, cineva din Italia m-a sunat și mi-a spus: „Dina, nu vrei să vii la conferință la Mamaia (am crezut că nu ating pământul)? Eu cu fetele îți plătim drumul și cazarea”. În felul acesta, am ajuns aici. Știam clar că dacă voi ajunge la conferință voi fi schimbată și voi fi gata să merg mai departe. Aveam nevoie să îmi încarc bateriile, vroiam ca rezervorul meu să fie plin. Dumnezeu a umplut acest rezervor și vreau să împart resursele primite cu alții. Nu mai vreau să mă întorc la viața mea monotonă, la religiozitatea mea. Doresc din toată inima să pun în practică ceea ce am învățat aici, de fapt, ceea ce El m-a învățat. Mulțumesc Domnului pentru toate vorbitoarele și pentru toate femeile care au fost implicate. Fiți binecuvântate!

6. Ioana

Această conferință o pot rezuma în expresia: „life-changing event”, însă, chiar și așa, e numai un început și știu acest lucru.
În primul rând, pentru mine, conferința aceasta a venit ca un răspuns la rugăciuni. De când mi-am dedicat viața lui Dumnezeu, la 15 ani, am fost un creștin devotat, plin de pasiune, asta până când am fost excomunicată din biserica din care făceam parte. Nu mai înțelegeam nimic, am încercat, nu o dată, de mai multe ori, să îmi reconstruiesc viața – m-am confruntat cu depresia, boala, îndoiala și multe altele pe care nu mai vreau să le amintesc. Tot ce clădeam se dărâma și, chiar dacă sunt o persoană care nu renunță ușor, mă simțeam din ce în ce mai goală, respinsă, abandonată și îmi pierdusem încrederea în Dumnezeu. Spuneam că El trebuia să știe că eu nu le mai pot duce pe toate acestea, îmi ziceam că dacă Lui îi pasă cu adevărat, El va interveni, mă va scoate de oriunde m-aș afla. Eu nu mă mai simțeam în stare să construiesc sau să ofer ceva.
Îmi pierdusem speranța și nu credeam că ceva mă mai poate surprinde, cu alte cuvinte, mă resemnasem. În aprilie, în timpul unei excursii la București, am cunoscut-o pe Fida, care s-a rugat pentru mine. Atunci, Dumnezeu m-a atins și mi-a vorbit clar, mi-a oferit răspunsul de care aveam nevoie, urmat de promisiunea care spunea că în următoare perioadă va urma un timp de umplere și de eliberare. A fost începutul. Am fost chiar și atunci sceptică, însă multe lucruri s-au schimbat, am primit anumite revelații, am luat decizii importante și, într-o noapte de cumpănă, i-am spus lui Dumnezeu că e nevoie ca El să intervină pentru că eu nu mai știam ce să fac mai departe. A doua zi de dimineață, m-a sunat Ligia Seman și mi-a spus că Domnul i-a vorbit, i-a spus că trebuie să vin la conferință, de unde mă întorc complet eliberată.

7. Varga Daniela (Roma, Italia)

La această conferință, am avut parte de eliberare și am primit puterea de a lupta mai mult, datorită ajutorului dat de Dumnezeu. Îi mulțumesc Domnului pentru că m-a eliberat și pentru că a dezlegat lanțurile robiei din viața mea. Știu că Domnul va lucra și în familia mea. Vreau să vă mulțumesc pentru această conferință și cred că multe femei au fost atinse. Doamne, binecuvintează România! Vă binecuvintez și vă încredințez în mâna Domnului!

8. Andreea

La această conferință am învățat cum să lupt și am fost tare încurajată. De asemenea, conferința m-a ajutat să înțeleg închinarea la un alt nivel.

9. Chiru Camelia (Iași, județul Iași)

Este prima conferință pentru femei la care particip. Trâind în România, m-am obișnuit să nu am așteptări foarte mari, dar Domnul, în bunătatea Lui, m-a surprins. Mai vin!
Domnul să vă binecuvinteze pe fiecare dintre voi, surori scumpe, care v-ați implicat în organizare și care ați slujit atât de frumos, cu dragoste și cu pasiune! Am fost hrănită spiritual și motivată să merg din ce în ce mai departe, cu Isus de mână și cu voi alături. Când mă uit la voi, știu că mai există speranță pentru România, pentru copiii și nepoții noștri! Mulțumesc!

10. Dvorzsik Mariana (Oradea, județul Bihor)

Conferința a avut asupra mea un impact pozitiv, regenerator, din toate punctele de vedere: spiritual, sufletesc și fizic.
Ar fi multe, foarte multe de scris despre felul în care Domnul Dumnezeu a lucrat în viața mea prin temele abordate de vorbitoare, prin mărturiile edificatoare, prin cântările ziditoare și părtășia dulce cu surorile din toate colțurile României și nu numai.
Dar vreau să mă rezum la cele învățate în cadrul grupelor mici de părtășie, unde am primit imboldul sfânt de a-mi schimba total atitudinea față de soțul meu, care, deocamdată (!), nu-L cunoaște pe Domnul. Astfel, mai multe surori ne-au împărtășit din luptele lor sprituale pentru a-și câștiga soții pentru Hristos. Un element cheie este proclamarea Cuvântului lui Dumnezeu, a promisiunilor Lui, în dreptul și peste casa mea, respectiv soțul meu. Nu trebuie să mai afirm nimic negativ, mă dezic de tot negativismul și îl voi înlocui cu „pozitivismul biblic”. Să dezleg de peste casa mea toate binecuvântările Domnului, stăruind în rugăciune și în proclamarea adevărului.

11. Olteanu Doina (oraș Moinești, județul Bacău)

Conferința a fost de o importanță majoră pentru mine. M-a ajutat să îmi găsesc echilibrul în viața creștină și să Îl cunosc mai profund pe Dumnezeu. A fost un prilej minunat și o mare binecuvântare să primesc, să mulțumesc și să dăruiesc tot ce am văzut, am simțit, am trăit și am crezut. Doresc să împărtășesc tot ce am învățat și surorilor mele din biserica din care fac parte și sper din toată inima ca anul viitor să fim aici cât mai multe.
Vă mulțumesc pentru tot! Domnul să vă binecuvinteze, să vă umple de putere și să vă întărească în lucrarea Lui! Doresc din inimă să ne revedem anul viitor!

12. Olteanu Florența (Roma, Italia)

Am rămas fără cuvinte, văzând câte femei sfinte și curajoase are Domnul în lucrarea Sa! La această conferință, am primit putere și am înțeles mai bine rolul meu în familie și responsabilitatea mea. Cu un an în urmă, am lăsat toată responsabilitatea soțului meu, spunându-mi că până atunci eu am fost singura care a susținut familia noastră (compusă din 5 copii) – eram foarte obosită și simțeam că nu mai aveam resurse.
Vreau ca atunci când mă voi întoarce în Roma să iau cu mine tot ce am auzit. Vreau să devin o femeie care își sprijină soțul și își întărește copiii pe calea Domnului! Vă mulțumesc și fie ca bucuria Domnului să fie peste voi, toate organizatoarele! Harul Domnului să fie cu voi!

Lasă un răspuns

