MARTURII ALE FEMEILOR PARTICIPANTE LA CONFERINTA NATIONALA A FEMEILOR MAMAIA 2014 –“ INDRAGOSTIREA DATATOARE DE VIATA – CANTAREA CANTARILOR”

Am venit cu o durere enormă în suflet, acumulată în lungi ani de suferinţă. Aveam de la domnul majoritatea pieselor de puzzle. Am venit cu credinta ca voi gasi rezolvarea si piesele lipsa si asa a si fost. Am fost pe deplin eliberata de frustrari, de furie, de neputinta, de legaturi generationale, de nemultumire, de acreala, de depresie, de prizionerat sufletesc si fizic.
Anca

Conferinta mi s-a parut ca in fiecare an – sub calauzirea Duhului Sfant. Cand scriu aceste randuri am ochii in lacrimi si inima mea e plina de multumirie la adresa lui Dumnezeu pentru ca am putut participa la aceasta conferinta si pentru ca El a lasat in fiecare sesiune si seminar – in inima mea – ungerea si pueterea Sa.
Alina Onuţe – Braşov

Aceasta conferinta m-a incarcat cu dorinta de a fii mai de folos in lucrarea lui Dumnezeu. Am primit reconfirmari despre identitatea mea in Hristos si despre relatia mea intima cu Hristos, Iubitul inimii mele.
Lidia Timis – Ucraina

Apreciez organizarea si dedicarea cu care s-a desfasurat aceasta conferinta! Am fost incantata sa vad femei determinate, ambitioase, si totodata femei care trec prin aceleasi framantari ca noi toate. Va multumesc pentru ceea ce Domnul va calauzeste sa pregatiti pentru noi. Fie dar ca fiecare an sa aduca hrana proaspata, iar conferintele ce vor urma sa fie mai departe – un balsam pentru fiecare suflet prezent.
Gîscă Liana – Hunedoara

M-am descătusat de anumite pareri pe care le aveam pana acum despre partenerul de viata. Am invatat ca femeia este cea care trebuie sa investeasca in relatia intima. Am luat hotararea sa ma reindragostesc de sotul meu si de Isus Hristos.
Mari

Mi s-a parut ca toata conferinta a fost pregatita numai pentru mine! Atatea raspunsuri am primit si putere de a merge inainte. A fost o scaldatoare puternica si vreau sa aduc multa roada! Va multumesc frumos pentru tunelul de mijlocire! Am primit raspunsuri concrete de la Domnul, pe care le asteptam!
Carauş Elena – Cernauţi, Ucraina

Tema conferintei a fost de o mare necesitate pentru ca noi femeile – ne desconsideram mai mult decat trebuie! Temele prezentate – m-au ajutat sa inteleg ce mare valoare am inaintea lui Dumnezeu! Am invatat san nu mai imi plang de mila, sa ridic capul, sa merg mai departe prin credinta si totodata sa ma implic mai mult in slujire in biserica din care fac parte, in special in lucrarea cu femeile.
Bodnar Simona – Rădăuţi

Temele mi s-au parut pe intelesul tuturor, au avut un mare ecou pentru mine si am putut sa inteleg mai bine Biblia pe care am inceput de curand sa o studiez.
Georgiana Brasso – Hunedoara

Conferinţa a avut un impact puternic si oarecum neasteptat in sensul bun al cuvantului. Am simtit ca tot ce s-a petrecut aici este foarte profound.
Barbaţei Bianca – Hunedoara

Temele mi-au fost de mare ajutor pentru ca nimeni in biserica nu vorbeste despre Cantarea Cantarilor. Aveam un blocaj de crestere spirituala dar – cred ca in Numele lui Isus – am fost eliberata! Am auzit multe lucruri noi si ziditoare din Cuvant. Am fost foarte surprinsa de deschiderea, sinceritatea si simplitatea liderelor.Pot sa afrim ca l-am vazut pe Hristos in ele! Cred ca Duhul Sfânt ma va ajuta sa traiesc tot ce am auzit aici!
Maria Păcurar – Roma, Italia

Pentru mine – aceasta conferinta a avut un impact spiritual deosebit de puternic. Am primit o revelatie mult mai profunda a dragostei Lui si am inteles mult mai clar decat pana acum – scopul lui Dumnezeu pentru viata mea – in locul unde El m-a asezat
Ileana Podariu – Roma, Italia

Aceasta conferinta mi-a atins inima! Am primit eliberare si dorinta de a implini voia Preaiubitului meu. Am intalnit personae minunate care stau la dispozitia Domnului! Am inteles ca tot ceea ce Dumnezeu a pus in mine -este indeajuns sa pot domni peste imprejurarile vietii!
Ioana Ciubotariu – Roma, Italia

În urma experintei de anul trecut – am venit cu asteptari mari, cu goluri si lipsuri pe care Domnul le-a umplut din plin. “ Trage-ma după Tine si haidem sa alergam! Preaiubitul meu este al meu si eu sunt al Lui! Dragostea lui Dumnezeu este o forta reala care sa ne umple si sa dainuie in noi!
Doina Olteanu – Moinesti

Fiecare tema – mi s-a parut bine pregatita: Cuvant, rugaciune si aplicatie practica. Temele au fost prezentate cu pasiune , putere, dragoste de Dumnezeu si dragoste pentru femei. Doresc sa fiu indragostita de Mirele meu- Dumnezeu – toata viata mea! Am primit in inima mea – o incredere neclintita in Preaiubitul inimii mele – Isus Hristos!
Doina Marin – Chişinău, Republica Moldova

Este a doua conferinta la care particip si de la fiecare – plec incarcata spiritual. La prima conferinta – am plecat “ Schimbata, nu doar atinsa de Dumnezeu” si de la aceasta conferinta – plec mai indragostita de Preaiubitul meu.
Estera Ille – Arad

Am inteles mai bine ca am valoare inaintea lui Dumnezeu. Prin rugaciunile facute, cred ca Domnul a atins – familia mea! M-a impresionat foarte mult – seminarul pentru vaduve sic red ca Domnul a facut special pentru mine – sa fie acest seminar pentru ca de 3 ani de cand sotul meu a plecat la Domnul – nu am simtit din partea oamenilor atentie. Am inteles ca Domnul este Aparatorul meu si Tatal copiilor mei! M-a incurajat foarte mult acest seminar!
Ana Maria Heller – Arad

Temele sesiunilor se seminariilor au atins toate categoriile de femei: fete tinere, mame, bunici, vaduve.Am descoperit intr-un mod aparte… poate chiar cum nu am indraznit sa sa vad – dragostea lui Dumnezeu pentru mine –arătata in Cantarea Cantarilor. Am descoperit in viata mea anumite strategii ale celui rau care ma privau de bucuria acestei iubiri si a identitatii ce o am in El, dar si solutii pentru a ma bucura de intimitatea cu El si de tot ce are El pregatit pentru mine in “ odaile Lui”.
Ani Voica – Alba Iulia

Dumnezeu, prin aceasta conferinta – m-a ajutat sa primesc o noua revelatie a frumusetii Lui. Aceasta s-a intamplat prin temele prezentate si rugaciunile cu autoritate din timpul conferintei.
Mihaela Pop – Cluj Napoca

Temele si timpul de inchinare mi s-au parut cu ungere speciala din partea Duhului Sfant. Ce altceva poate fii mai frumos – cand – Dumnezeu mi se adrseseaza direct: “Vino, iubito! Hai sa alergam! Alergarea inseamna abandonare in bratul Lui!
Viorica Ionac – Zalau

Pentru noi – ca familie – a fost o mare binecuvantare sa fim la conferinta. Dumnezeu ne-a vorbit mult si ne-a zidit spiritual. Am invatat valoarea ce o am in Hristos – ca sotie. Tema conferintei mi s-a parut autentica sic red ca aceasta conferinta mi-a marcat viata – voi privi altfel relatia cu Hristos.
Olea Ciucurean – Cernăuţi, Ucraina

Am primit multe confirmari pentru modul cum sa lupt spiritual, am inteles noi strategii de lupta in razboiul spiritual. Am primit untdelemnul proaspat al dragostei si dedicarii pentru Mire. Cel mai pretios a fost timpul cu femeile care m-au slujit in rugaciune pentru eliberare si botezul cu Duhul Sfant.
Lidia Leahu – Cluj

Am fost foarte binecuvantata prin timpul de inchinare. Am primit inca o data confirmarea despre relatia mea speciala cu Iubitul meu – Isus, despre felul in care EL lupta pentru mine, ma vrea alaturi de El – increzatoare si puternica!
Tcaci Nina – Republica Moldova – Chisinau

About Ligia Seman

Convingerea mea personală este că un scriitor, oricât ar fi de iscusit în a reda anumite stări sufleteşti sau evenimente, dacă exclude vocea lui Dumnezeu din scrierile sale, nu şi-a atins întru totul menirea. Poeta și romanciera Ligia Seman a debutat literar în cenaclul “Lucian Blaga” din Hunedoara condus de Eugen Evu între 1974-1995. După 1989 a fost profesoara de religie în învățământul hunedorean. Ligia Seman a publicat 4 romane de factură creștină, cu orientare neo-protestantă: Funiile dragostei (1995), 4 ediții Handicapul conștiinței (1999), 3 ediții Tragedie și triumf (2004), 2 ediții Portrete în cioburi, vol. I și II (2010) În ultimii ani, împreună cu soțul ei, care este consilier creștin, Ligia Seman lucrează în cadrul unui cabinet de consiliere. Este invitată să vorbească la numeroase seminarii și conferințe în țară și străinătate. Ligia Seman a scris și volumul pentru femei “Domnind peste împrejurările vieţii” (2006), cu eseuri îmbinate cu psihoterapie, propunând soluţii biblice. Ligia Seman locuiește în Hunedoara împreună cu soțul ei, Timotei Seman, și cele două fiice ale lor, Ruth și Rebeca. Vezi toate articolele lui Ligia Seman

Lasă un răspuns

