CAND DUMNEZEU NE VINDECA …

CAND DUMNEZEU NE VINDECA DE O BOALA, NU O FACE DOAR PENTRU NOI CI PENTRU CA SA INVATAM SA UMBLAM IN AUTORITATEA LUI PE PAMANT IN STAPANIREA DIN LOCURILE CERESTI IN HRISTOS
As vrea sa multumesc tuturor care in aceasta saptamana ati fost in post si rugaciune alaturi de mine si familia mea in lupta spirituala pentru a extrage din atotputernicia lui Dumnezeu – puterea de vindecare DUNAMIS pentru preaiubitul meu sot. Tibi se simte mai bine si chiar daca va trebui sa facem o vizita medicului neurochirurg dintr- un centru universitar- cred ca el nu va ajunge la operatie. In urma cu 2 ani, eu am fost in aceeasi situatie si am experimentat vindecarea in ranile lui Isus Hristos! IAR DE DATA ACEASTA – EU CRED CA PRIN VINDECAREA SOTULUI MEU – VOI EXPERIMENTA STAPANIREA PESTE ACEASTA BOALA IN NUMELE LUI ISUS HRISTOS! AMIN!
AUTORITATEA – pe care Hristos ne-a desemnat-o nouă: Matei 16: 19-20: „Şi Eu îţi spun: tu eşti Petru şi pe această piatră voi zidi Biserica Mea, şi porţile Locuinţei morţilor nu o vor birui. Îţi voi da cheile Împărăţiei cerurilor şi orice vei lega pe pământ va fi legat în ceruri, şi orice vei dezlega pe pământ va fi dezlegat în ceruri.” Expresia “ porţile Locuinţei morţilor reprezintă pe Satan şi oştile lui deoarece cuvântul “porţi” se poate referi la fortificaţii. Cheile erau simbolul autorităţii. Lega si dezlega – limba greaca – ” deo si luo” – a interzice si a permite; ” deo” – mai inseamna si control supranatural. Cu alte cuvinte – Hristos ne-a dat autoritatea de a executa voia lui Dumnezeu pe pământ.
În Numele Lui Isus Hristos avem autoritate
Luca 16: 17- 18: Iata semnele care vor insoti pe cei ce vor crede: in Numele Meu vor scoate draci; vor vorbi in limbi noi; vor lua in mana serpi; daca vor bea ceva de moarte, nu-i va vatama; isi vor pune mainile peste bolnavi, si bolnavii se vor insanatosi.”
Luca 10: 18-19 Isus le-a zis: Am vazut pe Satana cazand ca un fulger din cer. Iata ca v-am dat putere sa calcati peste serpi si peste scorpioni si peste toata puterea vrajmasului: si nimic nu va va putea vatama.

10850058_533840656718423_7230217232514959766_n

About Ligia Seman

Convingerea mea personală este că un scriitor, oricât ar fi de iscusit în a reda anumite stări sufleteşti sau evenimente, dacă exclude vocea lui Dumnezeu din scrierile sale, nu şi-a atins întru totul menirea. Poeta și romanciera Ligia Seman a debutat literar în cenaclul “Lucian Blaga” din Hunedoara condus de Eugen Evu între 1974-1995. După 1989 a fost profesoara de religie în învățământul hunedorean. Ligia Seman a publicat 4 romane de factură creștină, cu orientare neo-protestantă: Funiile dragostei (1995), 4 ediții Handicapul conștiinței (1999), 3 ediții Tragedie și triumf (2004), 2 ediții Portrete în cioburi, vol. I și II (2010) În ultimii ani, împreună cu soțul ei, care este consilier creștin, Ligia Seman lucrează în cadrul unui cabinet de consiliere. Este invitată să vorbească la numeroase seminarii și conferințe în țară și străinătate. Ligia Seman a scris și volumul pentru femei “Domnind peste împrejurările vieţii” (2006), cu eseuri îmbinate cu psihoterapie, propunând soluţii biblice. Ligia Seman locuiește în Hunedoara împreună cu soțul ei, Timotei Seman, și cele două fiice ale lor, Ruth și Rebeca. Vezi toate articolele lui Ligia Seman

Lasă un răspuns

