REINNOIREA LEGAMANTULUI

AZI, IMPREUNA CU SOTUL MEU, AM REINNOIT HOTARAREA DE A VISA IMPREUNA CU DUMNEZEU, CA PRIETENI AI LUI
Nu va mai numesc sclavi, pentru ca scalvul nu stie ce face stapanul lui, ci v- am numit prieteni, pentru ca v- am facut cunoscut tot ceea ce am auzit de la Tatal Meu. ( Ioan 15:15)
Daca ramaneti in Mine si daca raman in voi cuvintele Mele, atunci cereti orice doriti si vi se va da” ( Ioan 15:7 )
Cand eram copil, scolar, aveam prostul obicei de a visa cu ochii deschisi. Acest obicei a continuat pana cand am devenit adult. Recent, in timp ce luam masa cu niste prieteni intr- un restaurant, m- am aflat ca ma gandeam la puterea lui Dumnezeu de vindecare trecand prin acel loc. Era un vis ” de oameni mari”. In urmatoarea zi, un profet mi- a profetit si mi- a spus pe nume unor lucruri pe care le pusese Dumnezeu in inima mea. A spus: ” Visezi cu ochii deschisi”, si a descris lucrurile despre care visam. Apoi mi- a spus in Numele Domnului: ” In tot acest timp, credeai ca tu erai, dar sunt Eu! Sunt Eu! Eu faceam aceasta: Eu eram la mijlocul acelui vis; Eu eram Acela care trezea acele lucruri in tine.”
Dumnezeu a zis lui David: Nu am ales o cetate, am ales un om, iar templul era in inima acelui om. Dumnezeu s- a facut pe Sine vulnerabil la dorintele poporului Sau. Istoria se desfasoara in functie de ceea ce facem, de ceea ce ne rugam, de ceea ce nu facem, de ceea ce nu ne rugam. Dumnezeu ne- a dat principiile Imparatiei, care ne seteaza parametrii, apoi a zis: ” Visatorilor! Veniti! Sa visam impreuna si sa scriem povestea istoriei umane!”( Bill Johnson- ” Puterea supranaturala a unei minti transformate” )

10175971_532386963530459_1218853671294432329_n

About Ligia Seman

Convingerea mea personală este că un scriitor, oricât ar fi de iscusit în a reda anumite stări sufleteşti sau evenimente, dacă exclude vocea lui Dumnezeu din scrierile sale, nu şi-a atins întru totul menirea. Poeta și romanciera Ligia Seman a debutat literar în cenaclul “Lucian Blaga” din Hunedoara condus de Eugen Evu între 1974-1995. După 1989 a fost profesoara de religie în învățământul hunedorean. Ligia Seman a publicat 4 romane de factură creștină, cu orientare neo-protestantă: Funiile dragostei (1995), 4 ediții Handicapul conștiinței (1999), 3 ediții Tragedie și triumf (2004), 2 ediții Portrete în cioburi, vol. I și II (2010) În ultimii ani, împreună cu soțul ei, care este consilier creștin, Ligia Seman lucrează în cadrul unui cabinet de consiliere. Este invitată să vorbească la numeroase seminarii și conferințe în țară și străinătate. Ligia Seman a scris și volumul pentru femei “Domnind peste împrejurările vieţii” (2006), cu eseuri îmbinate cu psihoterapie, propunând soluţii biblice. Ligia Seman locuiește în Hunedoara împreună cu soțul ei, Timotei Seman, și cele două fiice ale lor, Ruth și Rebeca. Vezi toate articolele lui Ligia Seman

Lasă un răspuns

