RUGACIUNE ADRESATA LA INCEPUT de AN 2015

RUGACIUNE ADRESATA LA INCEPUT de AN 2015 lui ELOHIM – primul nume a lui Dumnezeu intalnit in Biblie, care il descrie pe Dumnezeu ca si CREATORUL si care vine dintr- o radacina din ebraica care inseamna PUTERE sau TARIE ( Geneza 1:1: “La inceput, Elohim a creat cerurile si pamantul)
ELOHAY KEDEM – DUMNEZEUL INCEPUTULUI- TU esti un loc de adăpost si sub brațele Tale cele vecinice este un loc de scăpare. TU – ELOHAY KEDEM – DUMNEZEUL INCEPUTULUI – ai izgonit pe vrăjmaș dinaintea mea si ai zis: „Nimicește-l.“ (Deuteronomul 33:27 VDC)

ELOHAY MAROM – DUMNEZEUL INALTIMILOR- „Cu ce voi întîmpina pe Domnul, și cu ce voi veni înaintea Dumnezeului Celui Prea Înalt? Îl voi întîmpina oare cu arderi de tot, cu viței de un an… Mi – ai aratat ce este bine, și ce alta ceri de la mine, decît să fac deptate, să iubesc mila, și să umblu SMERIT CU DUMNEZEUL INALTIMILOR (Mica 6:6, 8 VDC)

ELOHAY SELICHOT – DUMNEZEUL IERTARII – De multe ori nu am vrut să ascultam și am dat uitării minunile pe cari le- ai facut pentru noi. Și-au înțepenit grumazul; și, în răzvrătirea lor, și-au pus o căpetenie ca să se întoarcă în robia lor. Dar Tu, Tu ești un Dumnezeu gata să ierți (ELOHAY SELICHOT – DUMNEZEUL IERTARII) îndurător și milostiv, încet la mînie și bogat în bunătate.Și nu ne – ai părăsit. (Neemia 9:17 VDC)

ELOHAY MIKAROV – DUMNEZEU CARE ESTE APROAPE – „Sunt Eu numai un Dumnezeu de aproape, zice Domnul, și nu sînt Eu și un Dumnezeu de departe? (Ieremia 23:23 VDC)

ELOHAY TEHILATI – DUMNEZEUL LAUDEI MELE- te voi lauda neincetat caci Tu – ELOHAY TEHILATI – DUMNEZEUL LAUDEI MELE, nu taci cand protivnicii deschid împotriva mea o gură rea și înșelătoare, cand imi vorbesc cu o limbă mincinoasă (Psalmii 109:1-2 VDC) DUMNEZEUL LAUDEI MELE – TE VOI LAUDA ca nu ai tacut si m- ai aparat prin HRISTOS de acuzatiile celui rau.

Caci TU esti ELOHIM KEDOSHIM – DUMNEZEUL CEL SFANT – „Vorbește întregei adunări a copiilor lui Israel, și spune-le:Fiți sfinți, căci Eu sînt sfînt, Eu, Domnul, Dumnezeul vostru. (Leviticul 19:2 VDC); El (îngerul) mi-a arătat pe marele preot Iosua, stînd în picioare înaintea Îngerului Domnului, și pe Satana stînd la dreapta lui, ca să-l pîrască. Domnul a zis Satanei: „Domnul să te mustre, Satano! Domnul să te mustre, El care a ales Ierusalimul! Nu este el, Iosua, un tăciune scos din foc?“ Dar Iosua era îmbrăcat cu haine murdare, și totuș stătea în picioare înaintea Îngerului. Iar Îngerul, luînd cuvîntul, a zis celor ce erau înaintea Lui: „Desbrăcați-l de hainele murdare de pe el!“ Apoi a zis lui Iosua: „Iată că îndepărtez de la tine nelegiuirea, și te îmbrac cu haine de sărbătoare!“ Eu am zis: „Să i se pună pe cap o mitră curată!“Și i-au pus o mitră curată pe cap, și l-au îmbrăcat în haine, în timp ce Îngerul Domnului stătea acolo. (Zaharia 3:1-5 VDC)Îngerul, care vorbea cu mine, mi-a răspuns: „Nu știi ce înseamnă aceste lucruri?“ Eu am zis: „Nu, domnul meu.“ Atunci el a luat din nou cuvîntul, și mi-a zis: „Acesta este cuvîntul Domnului…. Si sună astfel: «Lucrul acesta nu se va face nici prin putere, nici prin tărie, ci prin Duhul Meu, – zice Domnul oștirilor! – (Zaharia 4:5-6 VDC)

ELOHAY MAUZI – DUMNEZEUL TARIEI MELE – Tu ești Dumnezeul, care mă ocrotește; de aceea nu ma lepezi! Imi trimiti lumina și credincioșia Ta ca să mă călăuzească și să mă ducă la muntele Tău cel sfant si la locașurile Tale! (Psalmii 43:2-3 VDC)

DUMNEZEUL MANTUIRII MELE – ELOHAY YISHI: Trăiască Domnul și binecuvîntată să fie Stînca mea!Mărit să fie Dumnezeul mantuirii mele! (Psalmii 18:46 VDC)

ELOHAY ELOHIM – DUMNEZEUL DUMNEZEILOR- Caci Domnul, Dumnezeul nostru- Tu esti Dumnezeul dumnezeilor, Domnul domnilor, Dumnezeul cel mare, puternic și înfricoșat, care nu cauti la fața oamenilor și nu primesti daruri; care faci dreptate orfanului și văduvei, care iubesti pe străin și-i dai hrană și îmbrăcăminte. Ajuta- ne, ELOHAY ELOHIM sa iubim pe străini căci și noi am fost străini si robi in țara Egiptului. Să ne temem de Domnul, Dumnezeul nostru, să Te slujim, să ne alipim de Tine si sa ne bizuim pe Numele Tau. Tu esti slava noastra, Dumnezeul nostru! Tu ai facut în mijlocul nostru aceste lucruri mari și grozave pe care ni le- au vazut ochii. (Deuteronomul 10:17-21 VDC)

IMMANU EL – DUMNEZEU ESTE CU NOI: ” Toate aceste lucruri s’au întîmplat ca să se împlinească ce vestise Domnul prin proorocul, care zice: „Iată, fecioara va fi însărcinată, va naște un fiu, și-i vor pune numele IMMANU EL care, tîlmăcit, înseamnă: „Dumnezeu este cu noi“. (Matei 1:22-23 VDC)

Deci, ce vom zice noi în fața tuturor acestor lucruri? Dacă IMMANU – EL, DUMNEZEU ESTE CU NOI : DUMNEZEUL INCEPUTULUI, DUMNEZEUL IERTARII, DUMNEZEUL INALTIMILOR, DUMNEZEU CARE ESTE APROAPE, DUMNEZEUL TARIEI MELE, DUMNEZEUL LAUDEI MELE,DUMNEZEUL CEL SFANT, DUMNEZEUL MANTUIRII MELE, DUMNEZEUL DUMNEZEILOR – ESTE CU NOI- CINE VA FII impotriva NOASTRA IN ANUL 2015? ( Romani 8:31-32)
Ligia Seman, ianuarie, 2015

10906451_545980755504413_3944578361063712561_n

Un gând despre „RUGACIUNE ADRESATA LA INCEPUT de AN 2015

Lasă un răspuns

