ALEG SA CRED CA ANUL 2015 VA FII UN AN AL BUCURIEI INDIFERENT DE IMPREJURARI

ALEG SA CRED CA ANUL 2015 VA FII UN AN AL BUCURIEI INDIFERENT DE IMPREJURARI – « BUCURATI-VA TOTDEAUNA IN DOMNUL ! IARASI ZIC : BUCURATI-VA » !(Filipeni4 :4)
Am trecut pe langa acest omulet de zapada si mi s-a parut cam „morcovit”, inghetat si singuratic…lipsit de bucurie! Mi-am zis ca ar trebui sa il scot din starea aceasta – macar pentru cateva momente! …
Cu siguranţă bucuria şi feiricirea nu coincid. În multe cazuri, în viaţa noastră, conştienti fiind de plinătatea lui Dumnezeu am fost într-o stare de zdrobire. Fericirea nu este adecvată când facem din ea un scop în sine dar este cât se poate de adecvată când facem din ea darul de moment a lui Dumnezeu…CAND ALEGEM SA NE BUCURAM, INDIFERENT DE IMPREJURARI !
BUCURIE – termenul grecesc- CHARA- reflectă ideea de desfăşurare a unei bucurii profunde. Un termen ebraic înrudit cu « chara » este « charis » – HAR. BUCURIA poate veni din conştienţa harului lui Dumenzeu!
BUCURIA ESTE O ALEGERE ! POTI FII BUCUROS ORICAND ALEGI ACEASTA !
Ioan 15:11
V-am spus aceste lucruri, pentru ca bucuria Mea să rămână în voi, şi bucuria voastră să fie deplină !

10922519_546410658794756_6030585639773801504_n

Lasă un răspuns

