MARIA SI MARTA IN STRUCTURA ORICAREI FEMEI, CEL MAI IMPORTANT MOMENT AL VIETII SI PREZENTA LUI ISUS HRISTOS IN « BUCATARIA MEA »

Adevărul este că, doar o parte din viaţă ne va fi petrecută ca a Mariei în momente de linişte şi pace – savurand Cuvintele vietii la picioarele lui Isus. Dar cea mai mare parte ne va fi petrecută în ”bucătărie – ca Marta”, în locul unde ne desfăşurăm activitatea: o casă în care trebuie să te ocupi de sot, de copii, de treburile gospodăreşti, un loc de munca, slujirea in biserica etc. VESTEA BUNA ESTE CA ISUS VA VENI IN BUCATARIE DACA IL RUGAM SA O FACA !
Te-ai întrebat vreodată care a fost cel mai important moment al vieţii tale?
Poate momentul primului pas – al tau sau al copilului tau…poate secunda cand copilul tau a gangurit pentru prima data – a devenit un vorbitor… Poate momentul primei tale întâlniri, al căsătoriei tale…
ACESTE MOMENTE AU FOST VALOROASE, INSA NU ELE REPREZINTA CEL MAI IMPORTANT MOMENT AL VIETII. CEL MAI IMPORTANT MOMENT AL VIETII ESTE CEL PE CARE IL TRAIM IN SECUNDA DE ACUM. MOMENTELE DIN TRECUT NU SE VOR MAI INTOARCE VREODATA ! MOMENTUL PE CARE IL TRAIESTI ACUM ESTE CEL MAI VALOROS MOMENT AL VIETII. ESTE DARUL LUI DUMNEZEU PENTRU MINE SI PENTRU TINE ! DA VALOARE ACESTUI MOMENT – UMPALNDU-L DE PREZENTA LUI DUMNEZEU ! Psalmul 118:24 Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul să ne bucurăm şi să ne veselim în ea.
Efeseni 5:15,16 Fiţi atenţi cum trăiţi, nu ca nişte neînţelepţi ci ca nişte înţelepţi, valorificând fiecare ocazie favorabilă. (Răscumpărând vremea căci zilele sunt rele!)
Un Nume a Lui Dumnezeu prin care Isi descopera caracterul este „IAHVE – SAMA” care inseamna „DOMNUL ESTE AICI”.
Fratele Laurenţiu- un sfant a lui Dumnezeu, autorul cartii – ” Practicarea prezentei lui Dumnezeu” – şi-a petrecut cea mai mare parte a vieţii lui în bucătărie, dar el a învăţat cum să facă din sarcinile sale zilnie o ”Şedere la picioarele lui Isus” pentru că a ales singurul lucru de care e nevoie. El a scris: „Îmi propun doar să rămân cu perseverenţă în sfânta Lui prezenţă în care mă păstrez printr-o atenţie umilă şi un respect plin de dragoste pentru Dumnezeu. »
Psalmul 16:8 Am necurmat pe Domnul în faţa ochilor mei. Pentru că EL este la dreapta mea, eu nu mă voi clătina
Ruth, fiica mea cea mare, mi-a dăruit un tablou pe care scria: ”Hristos este Stăpânul acestei case, oaspete nevăzut al oricărui reapaus, auditoriu tăcut al oricărei conversaţii.”
Cum ar fi să mă trezesc cu Dumnezeu în minte? Cum m-aş simţi, dacă seara înainte de culcare aş fi conştienta de prezenţa Lui ? Cum ar fi conversaţiile mele cu alţi oameni dacă Dumnezeu ar fi mereu cea de a treia persoană nevăzută, prezentă în acele momente.
El este la dreapta mea! – în timpurile biblice, mâna dreaptă era considerată mâna acţiunii, mâna care lucrează. Locul din dreapta era considerat locul de onoare.
Numele grecesc al Duhului Sfânt ”parakaleo” poate fi tradus şi ”bravi împreună.” Cu EL – fiind la dreapta mea- , eu pot fi ”brav împreună” … IMPREUNA CU ISUS IN ORICE IMPREJURARE… PENTRU CA EL VINE IN BUCATARIA SI IN CASA MEA DARUINDU-MI O INIMA ASCULTATOARE CA A MARIEI INTR-O LUME IN CARE ALEG SA SLUJESC DIN DRAGOSTE PENTRU ISUS – ASEMENEA MARTEI!
DOAMNE AJUTA- NE!

10917370_755135591230127_3869733652787042123_n

Lasă un răspuns

