PRIMII GHIOCEI

PRIMII GHIOCEI din 2015, PRIMITI DE LA FIICA MEA – RUTH, FRUMUSETEA si GINGASIA MAMELOR SPIRITUALE
ESTE UN NEMARGINIT FAVOR SA FI MAMA BIOLOGICA DAR ESTE UN HAR SI MAI MARE SA FI O MAMA SPIRITUALA SI SA AI COPII SPIRITUALI! O MAMA SPIRITUALA ESTE PRINTRE CELE MAI MINUNATE DARURURI PE CARE O FEMEIE IL POATE PRIMI PE PAMANT.
Cateva marturii ale unor femei care in momente dificile din viata au avut parte de slujirea mamelor spirituale:
O prietena mi – a trimis lunar o scrisoare, timp de un an de zile dupa moartea sotului meu.
O prietena si- a amintit ca Ziua Mamei este o zi deosebit de dificila pentru mine, deoarece imi doream cu disperare sa devin mama. Pur si simplu m- a imbratisat si mi – a spus: „Te iubesc!”
O prietena a pus mare pret pe experienta suferintei mele intrebandu-ma: ” Vrei sa imi spui ce te- a invatat Dumnezeu, astfel incat sa le pot ajuta pe alte femei care trec prin aceeasi situatie? ”
O femeie care a trecut printr- un divort a venit la mine acasa dupa ce m- a parasit sotul. M- a imbratisat, a plans cu mine. M – a asigurat ca Dumnezeu nu ma va parasi niciodata.
O femeie mai in varsta mi – a spus ca am fost o mama buna si ca are incredere ca Dumnezeu va lucra cu mare har in viata copilului meu. M- a asigurat ca nu este vina mea ca adolescentul meu a fost arestat si ca Dumnezeu va folosi chiar si aceasta situatie spre slava Lui.
O femeie mai in varsta mi- a spus ca se va ruga zilnic pentru sotul meu necredincios si ca este mandra de mine ca aduc copii la biserica.
Femeile din biserica mea au stat pe rand cu mine dupa ce am fost violata. Mi – au citit din Biblie, s- au rugat cu mine si nu m- au lasat niciodata singura pana cand nu am simtit ca sunt pregatita pentru aceasta. Mi- au spus tot mereu ca nu sunt vinovata pana cand, in final am inceput si eu sa cred acest lucru.
Pe perioada tratamentului chimoterapeutic, femeile din biserica mea mi – au adus zilnic de mancare, mi – au facut curatenie in casa o data pe saptamana si mi – au spus ca vor sa- mi folosesc toata energia ca sa ma fac bine.
Sotul meu a fost somer si o femeie mai in varsta, care a trecut prin aceasta situatie, m- a sunat in fiecare saptamana sa ma incurajeze sa nu imi pierd increderea in sotul meu. M- a ajutat sa inteleg prin ce trecea el. De asemenea, ne- a adus adus adesea de mancare pentru mai multe zile.
Dupa moartea copilului meu, o prietena m- a sunat in fiecare dimineata timp de mai multe saptamani (am uitat cate au fost). Conversatiile erau scurte cu exceptia cand doream eu sa ii vorbesc. Intr- o zi cand mi – a spus cum m- a mangaiat Dumnezeu prin Cuvantul Sau, mi- a spus: ” Ceea ce mi- ai marturisit inainte imi spune ca incepi sa iti revii. Nu am sa te mai sun in fiecare dimineata de acum inainte pentru ca nu mai ai nevoie sa o fac. Dar daca ai nevoie de mine, suna- ma.” A fost o mare incurajare sa imi dau seama ca are incredere in mine.
(paragraf dupa „Vocatia de mama spirituala”, de Susan Hunt)
10922713_557805924321896_4833926466407825092_n

About Ligia Seman

Convingerea mea personală este că un scriitor, oricât ar fi de iscusit în a reda anumite stări sufleteşti sau evenimente, dacă exclude vocea lui Dumnezeu din scrierile sale, nu şi-a atins întru totul menirea. Poeta și romanciera Ligia Seman a debutat literar în cenaclul “Lucian Blaga” din Hunedoara condus de Eugen Evu între 1974-1995. După 1989 a fost profesoara de religie în învățământul hunedorean. Ligia Seman a publicat 4 romane de factură creștină, cu orientare neo-protestantă: Funiile dragostei (1995), 4 ediții Handicapul conștiinței (1999), 3 ediții Tragedie și triumf (2004), 2 ediții Portrete în cioburi, vol. I și II (2010) În ultimii ani, împreună cu soțul ei, care este consilier creștin, Ligia Seman lucrează în cadrul unui cabinet de consiliere. Este invitată să vorbească la numeroase seminarii și conferințe în țară și străinătate. Ligia Seman a scris și volumul pentru femei “Domnind peste împrejurările vieţii” (2006), cu eseuri îmbinate cu psihoterapie, propunând soluţii biblice. Ligia Seman locuiește în Hunedoara împreună cu soțul ei, Timotei Seman, și cele două fiice ale lor, Ruth și Rebeca. Vezi toate articolele lui Ligia Seman

Lasă un răspuns

