Pe muntele Schimbarii

Din nou, Doamne, pasul meu a dat înapoi pe cale
Am spus cu mintea “voia Ta să se facă nu a mea”
Dar inima deznădajduit de rea ţinea la drepturile ei
Drepturi de praf…de lut…drepturi de umbre.
La Lumina Ta, numai acolo pot să-mi cunosc taina inimii
Pe care aş ascunde-o fără să-mi dau seama şi faţă de sine
Lumina- Cuvânt de zdrobire al firii doritoare de prestigii false
Cad în ţărână şi strig…strigătul disperării: nimic nu am bun în mine.

Slăvit să fi vânt divin care sfărâmi cu suflarea gurii Tale
Planurile mele-ziduri între gândul Tău şi al meu…
Dărâmă Tu când voi clădi ceea ce nu pot să i-au în veşnicie
Zideşte Tu din ruinele mele o inimă nouă, duh de statornicie.
Tu nu risipeşti nimic din împrejurările vieţii mele.
Deschide-mi ochii să Te ador pentru această grijă supremă
Şi chiar dacă nu-mi place, lasă-mă până învăţ în durere
Neîncrederea în firea-mi ingrată şi bizuirea totală pe Tine.
Astfel schimbat, nu voi mai fi niciodată acelaşi: fariseu ori levit,
Acuzator sau mândru în faţa durerii semenului care a eşuat
Preocupat mai mult în a cunoaşte decât în a iubi.
Lacrimile lui îmi vor aminti întotdeuna de ale mele şi de Mâna ce le-a şters.
Cu blândeţe şi milă voi reclădi şi eu dărâmături în alţii
Nu voi mai trece dispreţuitor pe lângă cel trântit la pământ
Iertarea şi îngăduinţa vor curge din inima mea ca untdelemnul
Cum au curs din a Ta, Samaritean milos ce mi-ai oblăduit adânci răni
Şi mi-ai determinat destinul zdrobind puternicul meu ego… zdrobindu-l…
Ligia Seman

10926403_761305400613146_676943222466222374_n

Lasă un răspuns

