ESTE TIMPUL LUI DUMNEZEU PENTRU NOI !

El m- a învățat, a stat de vorbă cu mine, și mi-a zis: „Daniele, am venit acum să-ți luminez mintea. Cand ai început tu să te rogi, a ieșit cuvîntul, și eu vin să ți-l vestesc; căci tu ești prea iubit și scump. Ia aminte dar la cuvîntul acesta, și înțelege vedenia! (Daniel 9:22-23 VDC)
El mi-a zis: „Daniele, nu te teme de nimic! Căci cuvintele tale au fost ascultate din cea dintîi zi, cînd ți-ai pus inima ca să înțelegi, și să te smerești înaintea Dumnezeului tău, și tocmai din pricina cuvintelor tale vin eu acum! Dar căpetenia împărăției Persiei mi-a stat împotrivă douăzeci și una de zile; și iată că Mihail, una din căpeteniile cele mai de seamă, mi-a venit în ajutor, și am ieșit biruitor acolo lîngă împărații Persiei. (Daniel 10:12-13 VDC)
În limba greacă – 2 noţiuni pentru a defini cuvântul timp :
cronos – timpul firesc
cairos – timpul lui Dumnezeu
Din cea dintai zi când “ti-ai pus inima ca să înţelegi şi să te smereşti înaintea Dumnezeului tău” – Dumnezeu a pus în mişcare îngerii Săi pentru a ne sluji noua si celor pentru care ne- am rugat. AMIN!

10929015_762769840466702_4439581254170479414_n

Lasă un răspuns

