Conferinta femeilor de la Mamaia – popas pe Muntele lui Dumnezeu

Conferinta Mamaia 2015 a fost ca un popas impreuna in unitate pe Muntele lui Dumnezeu unde am putut adora frumusetea Lui descoperita prin Numele Lui. Dupa ce ai avut astfel de intalniri cu Dumnezeu – precum Moise si Ilie pe munte, precum ucenicii pe Muntele schimbarii la fata sau ca Maria ce L – a vazut pe Domnul Cel inviat – nu mai poti fi la fel… Noi toți privim cu fața descoperită, ca într’o oglindă, slava Domnului, și sîntem schimbați în acelaș chip al Lui, din slavă în slavă, prin Duhul Domnului. (2 Corinteni 3:18)
L- am adorat pe Iahve Savaoth si Iahve Nissi – si am primit curajul si credinta de a ne inrola in Armata Domnului ca femei puternice care castiga batalii asemenea Deborei…
Ne- am inchinat lui Iahve Raah – Domnul Pastorul si am primit mai mult din inima Lui de Pastor gata sa isi dea viata pentru oi…
Am fost din nou atinse de Iahve Rafa si am primit in inimi hotararea de a fii mana Lui intinsa cu vindecare spre ranile celor din jur, nu o victima ci o solutie a lui Dumnezeu pentru bolile de orice natura ar fii: spirituale, sufletesti sau fizice…
Am sarabatorit prezenta manifestata a Lui Iahve Sama – Dumnezeu care este aici si am primit determinarea de a fii alaturi de cei ce se bucura si cei ce plang pentru ca di iubirea noastra – lumea sa ne cunoasca drept ucenicii Lui…
Iahve Shalom – ne- a inundat cu pacea Lui care a curs pe deasupra inundand granitele tarii cu ingerii Lui pazitori… Amin!
El Elyon – Dumnezeul Cel Atotputernic – ne- a adus, precum pe Daniel in urma faptului ca si – a smerit inima si a stata inaintea Lui – in timpul KAIROS – TIMPUL LUI DUMNEZEU PENTRU NOI, PENTRU ACEASTA GENERATIE! AMIN!

Lasă un răspuns

