De ziua mea…

Multi dintre acei care ma cunosc, au dorit sa stie cum am sarbatorit ziua de 13 august, ziua mea de nastere. Impreuna cu sotul meu, in acest loc, la Manastirea Prislop, alaturi de oamenii care sufera si au nevoie de Cuvintele vietii – am sarbatorit ziua mea de nastere. Am stat de vorba cu oamenii despre problemele lor si i- am indrumat sa gaseasca solutii in Scriptura, totodata le- am daruit un Nou Testament cu Psalmi, versiunea ortodoxa care are acelasi continut ca orice alt Nou Testament cu Psalmi, doar difera traducerea.
Scopul primordial a fost sa motivam oamenii sa caute relatia cu Dumnezeu prin citirea Scripturii si rugaciunea adresata singurului Dumnezeu adevarat caruia trebuie sa ne inchinam.

Citez mai jos cateva versete din Noul Testament, versiunea ortodoxa.
Deci iarăşi le-a vorbit Iisus zicând: Eu sunt Lumina lumii; cel ce Îmi urmează Mie nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii. ( Ioan 8:12)

Că acesta este lucru bun şi primit înaintea lui Dumnezeu, Mântuitorul nostru, Care voieşte ca toţi oamenii să se mântuiască şi la cunoştinţa adevărului să vină. Căci unul este Dumnezeu, unul este şi Mijlocitorul între Dumnezeu şi oameni: omul Hristos Iisus, Care S-a dat pe Sine preţ de răscumpărare pentru toţi ( 1 Timotei 2: 3-6)
Iisus a zis: Eu sunt Calea, Adevarul si Viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine. ( Ioan14:6)
Oile aud glasul Pastorului. Nu merg deloc dupa un strain. Eu sunt Pastorul cel bun. Pastorul cel bun isi da viata pentru oi. ( Ioan 10: 3,5, 10)
Eu te îndemn deci stăruitor în faţa lui Dumnezeu şi a lui Hristos Iisus, Care va să judece viii şi morţii, la arătarea Lui şi în împărăţia Lui;

Propovăduieşte cuvântul, stăruieşte cu timp şi fără de timp, mustră, ceartă, îndeamnă, cu toată îndelunga-răbdare şi învăţătura. ( 2 Timotei4:1,2)

About Ligia Seman

Convingerea mea personală este că un scriitor, oricât ar fi de iscusit în a reda anumite stări sufleteşti sau evenimente, dacă exclude vocea lui Dumnezeu din scrierile sale, nu şi-a atins întru totul menirea. Poeta și romanciera Ligia Seman a debutat literar în cenaclul “Lucian Blaga” din Hunedoara condus de Eugen Evu între 1974-1995. După 1989 a fost profesoara de religie în învățământul hunedorean. Ligia Seman a publicat 4 romane de factură creștină, cu orientare neo-protestantă: Funiile dragostei (1995), 4 ediții Handicapul conștiinței (1999), 3 ediții Tragedie și triumf (2004), 2 ediții Portrete în cioburi, vol. I și II (2010) În ultimii ani, împreună cu soțul ei, care este consilier creștin, Ligia Seman lucrează în cadrul unui cabinet de consiliere. Este invitată să vorbească la numeroase seminarii și conferințe în țară și străinătate. Ligia Seman a scris și volumul pentru femei “Domnind peste împrejurările vieţii” (2006), cu eseuri îmbinate cu psihoterapie, propunând soluţii biblice. Ligia Seman locuiește în Hunedoara împreună cu soțul ei, Timotei Seman, și cele două fiice ale lor, Ruth și Rebeca. Vezi toate articolele lui Ligia Seman

Lasă un răspuns

