ELIBERAREA DE FRICA – la biserica Golgota

La biserica Golgota impreuna cu doamne si domnisoare, parcurgand impreuna cu profesorii de studiu biblic inductiv, Ina si Alexandru Buzila, cursul biblic: ELIBERAREA DE FRICA.
Am fost deosebit de placut impresionata de interesul pentru studierea Cuvantului lui Dumnezeu pe care participantele, de diferite denominatiuni, l- au aratat.
Impreuna cu profesorii de studiu biblic inductiv, am parcurs 2 lectii, urmand ca celelalte 4 lectii sa le parcurgem in grupe de partasie.
Cunoasterea Scipturii impreuna cu puterea Cuvantului manifestat prin lucrarea Duhului Sfant – ACEASTA ESTE CHEIA DE A FI MAI MULT DECAT BIRUITORI IN HRISTOS, DE A DEZVOLTA CREDINTA, DRAGOSTEA SI INDRAZNEALA SFANTA, INTR- UN CUVANT – FRICA DE DUMNEZEU – ANTIDOTUL IMPOTRIVA ORICAREI FRICII.

Si învățătura și propovăduirea mea nu stăteau în vorbirile înduplecătoare ale înțelepciunii, ci într’o dovadă dată de Duhul și de putere, (1 Corinteni 2:4)

Oridecîteori mă tem,eu mă încred în Tine. Eu mă voi lăuda cu Dumnezeu, cu Cuvîntul Lui.Mă încred în Dumnezeu,și nu mă tem de nimic. ( Psalmii 56:3-4)

Lasă un răspuns

