DECLARATIA DE DRAGOSTE ADRESATA LUI DUMNEZEU

DECLARATIA DE DRAGOSTE ADRESATA LUI DUMNEZEU BAZATA PE „CHIAR DACA” DIN PARTEA NOASTRA SI DECLARATIA LUI DE IUBIRE PERFECTA; IUBIREA CARE NE DUCE LA ADEVARATUL PROGRES
( Pasaj extras din cartea” DOMNIND PESTE IMPREJURARILE VIETII “, de Ligia Seman)

În ochii tãi întotdeauna am FOST SI VOI FI FRUMOASA, chiar dacã eu sau ceilalţi m-au vãzut ALTFEL DECAT MA VEZI TU (Cânt. Cânt. 1:5).
Mai mult decât faptul cã ai fost cu mine în grele împrejurãri, m-a cucerit dragostea Ta statornicã. (Isaia 54:10: “Pot sa se mute muntii, pot sa se clatine dealurile, dar drgostea Mea nu se va muta de la tine, si legamantul Meu de pace nu se va clatina”)
Credeam cã iubirea autenticã se bazeazã pe chiar dacã smuls din
inima mea, pânã când am gãsit în mine legea aceasta: CAND VREAU SA FAC BINELE, RAUL ESTE LIPIT DE MINE (Romani 7:21).
Am crezut cã acest cumplit faliment mã va doborî (mi s-a pãrut
mai greu de suportat decât orice alte împrejurãri potrivnice!), dar era de fapt calea prin care mi-ai deschis ochii sã înţeleg, cã iubirea adevãratã se bazeazã nu pe chiar dacã smuls dintr-o inimã pãmân- teanã, ci pe acel chiar dacã al inimii Celui care a fost trimis înLUME ca eu sã trãiesc prin FIUL LUI DUMNEZEU (1 Ioan 4:10 “Si dragostea consta nu in faptul ca noi am iubit pe Dumnezeu, ci in faptul ca EL ne-a iubit pe noi, si a trimis pe Fiul Sau ca jertfa de ispasire pentru pacatele naostre”.)

DE ABIA, DUPA CE AM INTELES TOATE ACESTEA, POT PRICEPE PROFUNZIMEA DECLARATIEI TALE DE DRAGOSTE:

Acum aşa vorbeşte Domnul care te-a fãcut (scrie numele tãu) şi cele ce te-a întocmit (scrie numele tãu). Nu te teme de nimic, cãci Eu te izbãvesc. Te chem pe nume, eşti al Meu (Isaia 43:1).
Chiar dacã vei trece prin apele celei mai cumplite deznãdejdi de a dori sã rãspunzi iubirii Mele şi de a nu putea din pricina neputinţei tale, Eu voi fi cu tine şi râurile disperãrii şi ale eşecului nu te vor INECA Apele cele mari nu pot sã STINGA dragostea (Isaia 43:2a; Cânt. Cânt. 8:7).
Nici focul amarului faliment nu o vor putea DISTRUGE___dragostea ce Eu am pus-o în inima ta pentru Mine (Isaia 43:2b).
De-abia acum pot sã-Ţi fac declaraţia de dragoste smulsã din
adâncimile unei inimi încercate:
Chiar dacã mi-ai întreba inima ca pe inima lui Petru:
(scrie numele tãu) Mã iubeşti tu mai mult decât
ACESTIA, DECAT ORICE IN LUME ?
Da , DOAMNE . Ştii CA TE IUBESC(Ioan 21:15) ACESTA AR FI RASPUNSUL MEU chiar dacã eşecurile m-ar face sã mã simt ca o trãdãtoare a relaţiei noastre de dragoste.
Chiar dacã repetatul şi insuportabilul strigãt al deznãdejdii:
„nimic bun nu locuieşte în mine“ va încerca sã înceţoşeze cu durere şi teamã frumuseţea poveştii noastre de iubire, aducându-mi în suflet gândul cel mai cumplit cã Tu te îndoieşti de mine, nu aş avea alt rãspuns DECAT ACESTA: Doamne, Tu TOATE le ştii. Ştii cã TE IUBESC ( Ioan 21:17)

Aceastã iubire mã va face una cu Tine, Bunule Pãstor, care Ţi-a dat viaţa pentru ca oile sã aibã VIATA DIN BELSUG
(Ioan 21:17b, Ioan 10:10b).

ACEASTA IUBIRE, IMI DA SIGURANTA CA POT UMBLA PE INALTIMILE MELE, SI SA MA BUCUR IN DUMNEZEUL MANTURIRII SI A TARIEI MELE, ASEMENEA LUI HABACUC:
Când am auzit… lucrul acesta, mi s-a cutremurat trupul; la vestea aceasta mi se înfioarã buzele, îmi intrã putrezirea în oase, îmi tremurã genunchii… Cãci chiar dacã smochinul nu va înflori, viţa nu va da nici un rod, rodul mãslinului va lipsi, şi câmpiile nu vor da hranã, oile vor pieri din staule şi nu vor mai fi boi în graj duri, Eu tot mã voi bucura în Domnul, mã voi bucura în Dumnezeul mântuirii mele! Domnul Dumnezeu este tãria mea; El îmi face picioarele ca ale cerbilor, şi mã face sã merg pe înãlţimile mele.
(Habacuc 3:16-19)

ACEASTA IUBIRE SMULGE DIN ADANCUL INIMII DECLARATII DE DRAGOSTE CARE SA REZISTE VEACURILOR SI SA DEA DIRECTIE NAVIGARILOR PE MAREA TUMULTUASA A VIETII , PRECUM A MARTURISIT IN FATA LUMILOR VAZUTE SI NEVAZUTE APOSTOLUL PAVEL, CUVINTELE LUI RAMANNAND SI AZI PRECUM O CETATE NEZGUDUITA:
De altã parte, ştim cã toate lucrurile lucreazã spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, şi anume spre binele celor ce sunt chemaţi dupã planul Sãu…Cine ne va despãrţi pe noi de dragostea lui Hristos? Necazul, sau strâmtorarea, sau prigonirea, sau foametea, sau lipsa de îmbrãcãminte, sau primejdia sau sabia? Dupã cum este scris: „Din pricina Ta suntem daţi morţii toatã ziua; suntem socotiţi ca nişte oi de tãiat.“ Totuşi în toate aceste lucruri noi suntem mai mult decât biruitori, prin acela care ne-a iubit. Cãci sunt bine încredinţat cã nici moartea, nici viaţa, nici îngerii, nici stãpânirile, nici puterile, nici lucrurile de acum, nici cele viitoare, nici înãlţimea, nici adâncimea, nici o altã fãpturã, nu vor fi în stare sã ne despartã de dragostea lui Dumnezeu,care este în Isus Hristos, Domnul nostru. (Romani 8:28, 35-39)

Rugãciunea de dedicare a Anei, mama lui Samuel ( Samuel tradus inseamna “ DUMNEZEU A ASCULTAT”, si Samuel a fost un “factor de istorie”), a fost: „Dacã vei binevoi sã cauţi spre întristarea roabei tale, dacã îţi vei aduce aminte… atunci îţi voi închina… pentru toate zilele vieţii…“ Dar pentru ea, atunci, Hristos nu murise încã, nu dãduse totul. Ea trãia sub Lege. Dedicarea adevãratã vedem aşadar cã spune: „Chiar dacã…“. Chiar dacã mi se pare cã nu cauţi spre întristarea şi nãzuinţele mele aşa cum eu aş vrea, chiar dacã nu vãd rezultatele dorite, chiar dacã circumstanţele vieţii sunt atât de grele încât nu mai vãd iubirea Ta, chiar dacã am eşuat, „chiar dacã ar fi sã umblu prin valea umbrei morţii“(Psalmul23:4a), Ţie mã voi dedica! Odatã ce Ţi-am cunoscut frumuseţea, nu pot trãi fãrã Tine!
DACA AI AJUNS SA ITI DAI SEAMA CA NU AI ALTA SANSA DECAT SA TE DARUIESTI LUI DUMNEZEU “CHIAR DACA” , SA STII CA AI AJUNS IN DOMENIUL ACELEI IUBIRI CARE TE DUCE LA ADEVARATUL PROGRES.

Eu sunt Viţa, voi sunteţi mlãdiţele. Cine rãmâne în Mine şi în cine rãmân Eu, aduce multã roadã, cãci despãrţiţi de Mine nu puteţi face nimic. (Ioan 15:5)
Dacã mã iubiţi, veţi pãzi poruncile Mele. Şi Eu voi ruga pe Tatãl, şi El vã va da un alt Mângâietor, care sã rãmânã cu voi în veac. (Ioan 14:15-16)
Totuşi în toate aceste lucruri noi suntem mai mult decât biruitori, prin Acela care ne-a iubit. (Romani 8:37)
Dumnezeiasca Lui putere, ne-a dãruit tot ce priveşte viaţa şi evlavia PRIN CUNOASTEREA CELUI CE NE-A CHEMAT PRIN SLAVA SI PUTEREA SA(2 Petru 1:3)

12096635_882088148534870_8654393096626794124_n

Lasă un răspuns

