ELIBERAREA DE FRICA

Cu doamne si domnisoare la studiul biblic al cartii: ELIBERAREA DE FRICA. Orice doamna sau domnisoara doreste sa ni se alature, este binevenita. Relatii la telefon: 0784635015 – Daniela.
Viata nu este usoara insa conteaza cum ne raportam la circumstantele vietii. Domnul Isus, a spus ucenicilor in furtuna: ” Pentru ce sunteti asa de fricosi? Tot nu aveti credinta in Mine? „( Marcu 4:40) ELIBERAREA DE FRICA vine prin FRICA DE DUMNEZEU, INCREDEREA IN CINE ESTE EL, IN CE SPUNE EL SI IN CE POATE FACE EL.
David, care a marturisit ca era chinuit, hartuit, ca varsa lacrimi, ca ii era frica- a scris:
” Ori de cate ori mă tem,eu mă încred în Tine. Eu mă voi lăuda cu Dumnezeu, cu Cuvîntul Lui.Mă încred în Dumnezeu,și nu mă tem de nimic:ce pot să-mi facă niște oameni?
Tu numeri pașii vieții mele de pribeag;pune-mi lacrimile în burduful Tău:nu sînt ele scrise în cartea Ta? Vrăjmașii mei dau înapoi, în ziua cînd Te strig:știu că Dumnezeu este de partea mea. Eu mă voi lăuda cu Dumnezeu, cu Cuvîntul Lui, da, mă voi lăuda cu Domnul, cu Cuvîntul Lui. Mă încred în Dumnezeu, și nu mă tem de nimic:Ce pot să-mi facă niște oameni? (Psalmii 56:3-4, 8-11)
Cu siguranta- frica este sentimental care domina pe oameni in aceste vremuri de pe urma: ” Oamenii își vor da sufletul de groază, în așteptarea lucrurilor cari se vor întîmpla pe pămînt; căci puterile cerurilor vor fi clătinate. (Luca 21:26) . Doar relatia stransa cu Dumnezeu este solutia pentru a ne ridica deasupra fricii si nu doar atat- a fi o solutie a lui Dumnezeu pentru lumea din jur, nu doar o victima a imprejurarilor.

12112018_650108621758292_7472621167242634041_n

Lasă un răspuns

