El, Domnul, păstorul nostru…

Domnul este păstorul meu: nu voi duce lipsă de nimic. El mă culcă în pășuni verzi și mă conduce la ape odihnitoare. Îmi înviorează sufletul și mă călăuzește pe cărări drepte, datorită Numelui Său. Chiar dacă ar fi să umblu prin valea umbrei morții, nu mă tem de rău, căci Tu ești cu mine, nuiaua și toiagul Tău mă mângâie. Tu-mi întinzi masa în fața dușmanilor mei, îmi ungi capul cu untdelemn și cupa mea este atât de plină. Într-adevăr, bunătatea și credincioșia mă vor însoți în toate zilele vieții mele și voi locui în Casa Domnului cât vor dăinui zilele! (Psalmi 23:1-6 NTR)

11036411_656742154428272_4196396757096105620_n

Un gând despre „El, Domnul, păstorul nostru…

  1. Draga mea, parcă iți aud vocea duioasă si tremurul sufletului citind acest omagiu! Prin candoarea cu care l-ai descris, desi nu l-am cunoscut nici auzit vreodată pe acest om, am ajuns să îi mulțumesc lui Dumnezeu că a dăruit poporului român o voce care să exprime gândurile si sentimentele celor care au fost si mai sunt ținuți în obscuritate. Fii binecuvântată!

Lasă un răspuns

