Poezie

Declaraţie în versuri pentru Preaalesul inimii…

Motto: “Eu sunt a iubitului meu și iubitul meu este al meu.” (Cântarea cântărilor 6:3)
“Un lucru cer dela Domnul, și-l doresc fierbinte: aș vrea să locuiesc toată viața mea în Casa Domnului, ca să privesc frumusețea Domnului” (Psalmii 27:4)
O, Doamne- un lucru îl cer de la Tine şi îl doresc fierbinte:
Să îmi dai cel mai ales loc din lume – acela de la picioarele Tale,
Unde să adun Cuvintele Vieţii – nestemate alese şi picuri de nard… şi rouă şi soare..
Şi inima să mi- o vărs cu lacrimi şi stropi de nemărginire la tronul Indurării infinite…
In odaia de sus m-ai tras după Tine, o Mire – să mă îmbeţi cu şoapte duioase…
Să îmi şopteşti prin oglinzile eterene: Preafumoaso… Aleaso! Iubito! Eşti cea mai frumoasă…
Mătase de flori înflorite mi- a fost perna odihnei în Tine
Şi glasul Tău dulce – un freamăt de steaguri lucind a iubire.
Aud glasul Tău! Preaalesul- iată că vine! Şi cerbul din zori se trezeşte…
Căci iarna -i pe ducă.. Se arată flori şi cânturi în văi şi pe munte.
Şi sufletul… şi dorul… şi visul la pieptu- Ţi se ascunde…
Mi – e dor de Iubire… de câmpuri… de vii înflorite… de cer şi de zboruri măreţe…
Mi- e dor să dansez printre nouri ca crinii, cu munţii cântând în valuri sonete
Cu cedrii bâtând din plame un ritm al splendorii celeste…
Iţi simt răsuflarea- Ţi de mir, Preaalese. Şi inima-mi – ca snopul de grâu la pieptu- ţi fierbinte…
Carmelul, Galaadul, Sionul, Hermonul… pustia…. sunt pietre de aducere aminte.
Căci eu sunt pecete pe Inima Ta şi Tu m- ai purtat pe braţe de fildeş…
Te ador Impărate… Divine… mă pierd cu umanul în Tine…
Şi mă întorc din prezenţa- Ţi spre Valea Pământ cu cerul şi slava în mine.

About Ligia Seman

Convingerea mea personală este că un scriitor, oricât ar fi de iscusit în a reda anumite stări sufleteşti sau evenimente, dacă exclude vocea lui Dumnezeu din scrierile sale, nu şi-a atins întru totul menirea. Poeta și romanciera Ligia Seman a debutat literar în cenaclul “Lucian Blaga” din Hunedoara condus de Eugen Evu între 1974-1995. După 1989 a fost profesoara de religie în învățământul hunedorean. Ligia Seman a publicat 4 romane de factură creștină, cu orientare neo-protestantă: Funiile dragostei (1995), 4 ediții Handicapul conștiinței (1999), 3 ediții Tragedie și triumf (2004), 2 ediții Portrete în cioburi, vol. I și II (2010) În ultimii ani, împreună cu soțul ei, care este consilier creștin, Ligia Seman lucrează în cadrul unui cabinet de consiliere. Este invitată să vorbească la numeroase seminarii și conferințe în țară și străinătate. Ligia Seman a scris și volumul pentru femei “Domnind peste împrejurările vieţii” (2006), cu eseuri îmbinate cu psihoterapie, propunând soluţii biblice. Ligia Seman locuiește în Hunedoara împreună cu soțul ei, Timotei Seman, și cele două fiice ale lor, Ruth și Rebeca. Vezi toate articolele lui Ligia Seman

Lasă un răspuns

