” POT TOTUL ÎN HRISTOS CARE MĂ ÎNTĂREŞTE” CA SCOP AL VIEŢII, DORINŢELE, PRETENŢIILE ŞI SECRETUL MULŢUMIRII

   PENTRU PAVEL ACEST MOTTO- O AL VIEŢII LUI: ” POT TOTUL IN HRISTOS CARE MĂ ÎNTĂREŞTE” – DEVENISE UN SCOP CLAR ÎN VIAŢĂ.
FIECARE SCOP AL VIEŢII NOASTRE TREBUIE SĂ FIE ALINIAT ASCULTĂRII DE DUMNEZEU, DE CUVÂNTUL LUI. DOAR OBIECTIVELE ALINIATE LA VOIA LUI DUMNEZEU NU POT FI ÎMPIEDECATE DE CIRCUMSTANŢE SAU DE ALTE PERSOANE.
SCOPUL ESTE DIFERIT DE DORINŢE. AVEM MULTE DORINŢE BUNE PE CARE NOI LE CONSIDERĂM NECESARE DAR DEPIND DE COLABORAREA CU ALTE PERSOANE, NU DEPIND DE ALEGEREA NOASTRĂ.

   DORINŢELE NU ÎNSEAMNĂ SCOPURI! ÎMPLINIREA DORINŢELOR DEPINDE DE VOINŢA ALTORA, SCOPUL ESTE ÎN DIRECŢIA LEGĂTURA CU VOINŢA ŞI PERSEVERENŢA NOASTRĂ!
NU SUNTEM RESPONSABILI DE DORINŢELE CARE IMPLICĂ COLABORAREA CU ALTE PERSOANE ÎNSĂ SUNTEM RESPONSABILI DE ATINGEREA SCOPURILOR ÎN VIAŢA PE CARE DUMNEZEU NI LE-A TRASAT ŞI PENTRU CARE AM VENIT ÎN ACEASTĂ LUME!

AVEM, DE ASEMENEA ŞI MULTE PRETENŢII: AM DORI CA LUCURILE SĂ FIE CUM VREM NOI ŞI PUTEM FI FRUSTRAŢI DACĂ ELE NU SE ALINIAZĂ VIZIUNII NOASTRE CE POATE FI BUNĂ SAU REA. ÎN ACESTE SITUAŢII, CÂND PRETENŢIILE SUNT SATISFĂCUTE SAU NU, DUMNEZEU NE TESTEAZĂ INIMA ŞI CHEIA SECRETULUI MULUMŢIRII ESTE A FACE DISTINCŢIA DINTRE SCOP, DORINŢE ŞI PRETENŢII: ” Nu zic lucrul acesta având în vedere nevoile mele; căci m’am deprins să fiu mulțămit cu starea în care mă găsesc. Știu să trăiesc smerit, și știu să trăiesc în belșug. În totul și pretutindeni m’am deprins să fiu sătul și flămând, să fiu în belșug și să fiu în lipsă. Pot totul în Hristos, care mă întărește. Dar bine ați făcut că ați luat parte la strâmtorarea mea.”( Filipeni 4:11-14 )

ATENŢIE: DACĂ AVEM SCOPURI GREŞITE CARE NU SUNT ALINIATE LA VOIA LUI DUMNEZEU, ACESTEA POT DUCE LA PRETENŢII GREŞITE ŞI ATITUDNI DE FRUSTRARE ŞI CONTROLARE.

CREŞTINII SUNT CHEMAŢI SAĂ RĂSPUNDĂ UNEI LUMI AFLATE ÎN CONFUZIE CU SCOPURI BINE DEFINITE CARE NU SE CLATINĂ. A RĂMÂNE CREDINCIOS ACESTOR SCOPURI DEPINDE DE NOI ÎNŞINE ŞI DE SPRIJINUL LUI DUMNEZEU ÎN REALIZAREA SCOPURLOR CE NI LE-AM PROPUS („a fii integru într-o lume murdară”, „a fii parte a soluţiei lui Dumnezeu pentru lumea din jur prin rugăciuni şi vestirea Evangheliei”, a fi un partener de căsătorie după inima lui Dumnezeu”, ” a lua o hotărâre decisivă pentru Hristos care înseamnă botezul în apă împotriva tuturor piedicilor”, etc) CHIAR DAĂA ATINGEREA SCOPURILOR NECESITĂ UN PREŢ DE PLĂTIT, VOM AVEA O SATISFACŢIE ŞI PLINĂTATE CARE NU SE COMPARĂ CU NIMIC ÎN ACEASTĂ LUME, DAR ŞI MAI MULT VOM ZIDI ÎMPREUNĂ CU DUMNEZEU: AUR, ARGINT ŞI PIETRE SCUMPE PENTRU VEŞNICIE.
“Căci nimeni nu poate pune o altă temelie decât cea care a fost pusă, și care este Isus Hristos. Iar dacă clădește cineva pe această temelie, aur, argint, pietre scumpe, lemn, fân, trestie, lucrarea fiecăruia va fi dată pe față.”( 1 Corinteni3:11-13)
Doamne, ajută-ne să trăim conduşi de SCOPURI DUPĂ VOIA TA CEA DESĂVÂRŞITĂ!
AMIN!

 

Lasă un răspuns

