Un cântec nou “Şi cântau o cântare nouă… ” Apocalipsa 5:9)

Renaşterea unui cântec nou pentru Tine
Este o bucată de cer în inimă însetată dupa Dumnezeul cel viu
Mă chemi să îţi cânt o cântare nouă pentru că Tu eşti
Compozitorul Cântării Cântărilor şi eu sunt o iotă şi totuşi esenţa din ea.
In pânza fiinţei mele ai ţesut Chipul şi asemănarea Ta.
Sunt creaţia Ta unică şi aceasta îmi determină viaţa
Intr- un mod pe care poate nu îl voi putea pătrunde decât
Atunci când te voi vedea faţă în faţă.
Până în acea zi – privesc în oglindă şi îţi văd Chipul
In apusul- răsărit al soarelui – luna sau în festinul de luceferi nemuritori.
In versul unei poezii recitate de nori zâmbind după furtună
Sau în suspinul- cântec al unei picturi capelane.
Voi cânta un cântec nou pentru că Duhul tău respiră prin mine
Mireasma frumuseţii Tale şi pentru că bătăile inimii mele sunt melodiile arcuşului Tău – simfonie…
Cuvintele Tale sunt cuvintele mele…
Tu eşti Cuvântul cel viu, poezia rostită- versul întrupat şi necuprinderea..
Creaţia pe care o văd în parte şi o pătrund în parte…
Deschide-mi tot mai larg ochii. Atrage-mă lângă Tine! Adu-mă lângă inima Ta!
Ocupă-mi gândurile… imaginaţia şi tot universul lumii mele!
Căci sunt sădit în Tine şi Tu în mine! Te iubesc căci Tu m-ai iubit întâi…
Ligia Seman, iulie 2016.

About Ligia Seman

Convingerea mea personală este că un scriitor, oricât ar fi de iscusit în a reda anumite stări sufleteşti sau evenimente, dacă exclude vocea lui Dumnezeu din scrierile sale, nu şi-a atins întru totul menirea. Poeta și romanciera Ligia Seman a debutat literar în cenaclul “Lucian Blaga” din Hunedoara condus de Eugen Evu între 1974-1995. După 1989 a fost profesoara de religie în învățământul hunedorean. Ligia Seman a publicat 4 romane de factură creștină, cu orientare neo-protestantă: Funiile dragostei (1995), 4 ediții Handicapul conștiinței (1999), 3 ediții Tragedie și triumf (2004), 2 ediții Portrete în cioburi, vol. I și II (2010) În ultimii ani, împreună cu soțul ei, care este consilier creștin, Ligia Seman lucrează în cadrul unui cabinet de consiliere. Este invitată să vorbească la numeroase seminarii și conferințe în țară și străinătate. Ligia Seman a scris și volumul pentru femei “Domnind peste împrejurările vieţii” (2006), cu eseuri îmbinate cu psihoterapie, propunând soluţii biblice. Ligia Seman locuiește în Hunedoara împreună cu soțul ei, Timotei Seman, și cele două fiice ale lor, Ruth și Rebeca. Vezi toate articolele lui Ligia Seman

Lasă un răspuns

