PRINCIPIUL BIBLIC AL RELAŢIILOR SĂNĂTOASE ESTE ÎN DIRECTĂ LEGĂTURĂ CU PRINCIPIUL CARULUI DE BIRUINŢĂ ÎN HRISTOS

      CONDIŢIA CA SĂ FIM PURTAŢI TOTDEAUNA CU CARUL DE BIRUINŢĂ A LUI HRISTOS ESTE CA RELAŢIA CU OAMENII SĂ FIE MAI IMPORTANTĂ DECÂT OPORTUNITĂŢILE DE SLUJIRE. VEDEM ACEASTA DIN EXEMPLUL APOSTOLUL PAVEL. DEŞI SE DESCHISESE O UŞĂ DE SLUJIRE ÎN TROA, A RENUNŢAT LA ACEASTĂ OPORTUNITATE PENTRU A FACE PRIMUL PAS SPRE RECONCILIERE SPRE CEI CE L-AU ÎNTRISTAT ŞI RĂNIT – CORINTENII. ŞI-A LUAT RĂMAS BUN DE LA CEI DIN TROA ŞI A PLECAT ÎN MACEDONIA SĂ ÎL CAUTE PE TIT, CĂCI NU AVEA LINIŞTE ÎN DUHUL LUI PÂNĂ NU A PRIMIT SCRISOAREA DE LA TIT CU VEŞTI DE LA CONRINTENI. DUPĂ CE A PRIMIT VEŞTILE DE LA CORINTENI, PAVEL A SCRIS 2 CORINTENI – O OPERĂ A HARULUI PRIN CARE DUHUL LUI DUMNEZEU A SCHIMBAT VIEŢILE CREŞTINILOR ÎN DECURSUL SECOLELOR. CE PILDĂ RELEVANTĂ DESPRE CE ÎNSEAMNĂ CARACTERUL UNUI ADEVĂRAT LUCRĂTOR PENTRU CARE RELAŢIA CU OAMENII, CHIAR CU ACEI CARE L-AU NEDREPTĂŢIT ESTE MAI IMPORTANTĂ DECÂT LUCRAREA! DOAMNE, AJUTĂ-NE! DOAMNE, UMPLE-NE INIMILE CU DRAGOSTEA CARE ESTE MAI MARE DECÂT ORICE LUCRARE CĂCI DUMNEZEU ESTE DRAGOSTE! AMIN!

      “Cînd am ajuns la Troa pentru Evanghelia lui Hristos, măcar că mi se deschisese acolo o ușă în Domnul, n’am avut liniște în duhul meu, fiindcă n’am găsit pe fratele meu Tit; de aceea, mi-am luat ziua bună dela frați, și am plecat în Macedonia. Mulțămiri fie aduse lui Dumnezeu, care ne poartă totdeauna cu carul Lui de biruință în Hristos, și care răspândește prin noi în orice loc mireasma cunoștinței Lui.”  2 Corinteni 2:12-14

“Și v’am scris cum v’am scris, ca, la venirea mea, să n’amîntristare din partea celor ce trebuiau să-mi facă bucurie; și sunt încredințat, cu privire la voi toți, că bucuria mea este bucuria voastră a tuturor. V’am scris cu multă mâhnire, și strângere de inimă, cu ochii scăldați în lacrămi, nu ca să vă întristați, ci ca să vedeți dragostea nespus de mare, pe care o am față de voi.
2 Corinteni 2:3-4

 

 

 

About Ligia Seman

Convingerea mea personală este că un scriitor, oricât ar fi de iscusit în a reda anumite stări sufleteşti sau evenimente, dacă exclude vocea lui Dumnezeu din scrierile sale, nu şi-a atins întru totul menirea. Poeta și romanciera Ligia Seman a debutat literar în cenaclul “Lucian Blaga” din Hunedoara condus de Eugen Evu între 1974-1995. După 1989 a fost profesoara de religie în învățământul hunedorean. Ligia Seman a publicat 4 romane de factură creștină, cu orientare neo-protestantă: Funiile dragostei (1995), 4 ediții Handicapul conștiinței (1999), 3 ediții Tragedie și triumf (2004), 2 ediții Portrete în cioburi, vol. I și II (2010) În ultimii ani, împreună cu soțul ei, care este consilier creștin, Ligia Seman lucrează în cadrul unui cabinet de consiliere. Este invitată să vorbească la numeroase seminarii și conferințe în țară și străinătate. Ligia Seman a scris și volumul pentru femei “Domnind peste împrejurările vieţii” (2006), cu eseuri îmbinate cu psihoterapie, propunând soluţii biblice. Ligia Seman locuiește în Hunedoara împreună cu soțul ei, Timotei Seman, și cele două fiice ale lor, Ruth și Rebeca. Vezi toate articolele lui Ligia Seman

Lasă un răspuns

