RUGĂCIUNE ADRESATĂ LA ÎNCEPUT de AN 2017 lui ELOHIM

  Elohim este primul nume a lui Dumnezeu întâlnit în Biblie care Îl descrie pe Dumnezeu ca şi CREATORUL şi care vine dintr-o rădăcină din ebraică ce înseamnă PUTERE sau TĂRIE (Geneza 1:1: “La început, Elohim a creat cerurile şi pământul.)
ELOHAY KEDEM -DUMNEZEUL INCEPUTULUI- TU eşti un loc de adăpost şi sub brațele Tale cele vecinice este un loc de scăpare. TU -ELOHAY KEDEM – DUMNEZEUL INCEPUTULUI – ai izgonit pe vrăjmaș dinaintea mea şi ai zis: „Nimicește-l.“ (Deuteronomul 33:27 VDC)

ELOHAY MAROM – DUMNEZEUL ÎNĂLŢIMILOR- „Cu ce voi întâmpina pe Domnul, și cu ce voi veni înaintea Dumnezeului Celui Prea Înalt? Îl voi întâmpina oare cu arderi de tot, cu viței de un an… Mi-ai arătat ce este bine, și ce alta ceri de la mine, decât să fac dreptate, să iubesc mila, și să umblu SMERIT CU DUMNEZEUL ÎNĂLŢIMILOR (Mica 6:6, 8 VDC)

ELOHAY SELICHOT – DUMNEZEUL IERTĂRII – De multe ori nu am vrut să ascultam și am dat uitării minunile pe cari le-ai făcut pentru noi. Și-au înțepenit grumazul; și, în răzvrătirea lor, și-au pus o căpetenie ca să se întoarcă în robia lor. Dar Tu, Tu ești un Dumnezeu gata să ierți (ELOHAY SELICHOT – DUMNEZEUL IERTĂRII) îndurător și milostiv, încet la mânie și bogat în bunătate. Și nu ne-ai părăsit. (Neemia 9:17 VDC)

ELOHAY MIKAROV – DUMNEZEU CARE ESTE APROAPE – „Sunt Eu numai un Dumnezeu de aproape, zice Domnul, și nu sunt Eu și un Dumnezeu de departe? (Ieremia 23:23 VDC)

ELOHAY TEHILATI – DUMNEZEUL LAUDEI MELE- te voi lăuda neîncetat caci Tu – ELOHAY TEHILATI – DUMNEZEUL LAUDEI MELE, nu taci când protivnicii deschid împotriva mea o gură rea și înșelătoare, când îmi vorbesc cu o limbă mincinoasă (Psalmii 109:1-2 VDC) DUMNEZEUL LAUDEI MELE – TE VOI LĂUDA că nu ai tăcut şi m-ai apărat prin HRISTOS de acuzaţiile celui rău.

    Căci TU esti ELOHIM KEDOSHIM – DUMNEZEUL CEL SFÂNT – „Vorbește întregii adunări a copiilor lui Israel, și spune-le: Fiți sfinți, căci Eu sunt sfânt, Eu, Domnul, Dumnezeul vostru. (Leviticul 19:2 VDC); El (îngerul) mi-a arătat pe marele preot Iosua, stând în picioare înaintea Îngerului Domnului, și pe Satana stând la dreapta lui, ca să-l pârască. Domnul a zis Satanei: „Domnul să te mustre, Satano! Domnul să te mustre, El care a ales Ierusalimul! Nu este el, Iosua, un tăciune scos din foc?“ Dar Iosua era îmbrăcat cu haine murdare, și totuşi stătea în picioare înaintea Îngerului. Iar Îngerul, luând cuvântul, a zis celor ce erau înaintea Lui: „Dezbrăcați-l de hainele murdare de pe el!“ Apoi a zis lui Iosua: „Iată că îndepărtez de la tine nelegiuirea, și te îmbrac cu haine de sărbătoare!“ Eu am zis: „Să i se pună pe cap o mitră curată!“Și i-au pus o mitră curată pe cap, și l-au îmbrăcat în haine, în timp ce Îngerul Domnului stătea acolo. (Zaharia 3:1-5 VDC)Îngerul, care vorbea cu mine, mi-a răspuns: „Nu știi ce înseamnă aceste lucruri? “Eu am zis: „Nu, domnul meu.“ Atunci el a luat din nou cuvântul, și mi-a zis: „Acesta este cuvântul Domnului…. Şi sună astfel: «Lucrul acesta nu se va face nici prin putere, nici prin tărie, ci prin Duhul Meu, – zice Domnul oștirilor! – (Zaharia 4:5-6 VDC)

ELOHAY MAUZI – DUMNEZEUL TĂRIEI MELE – Tu ești Dumnezeul, care mă ocrotește; de aceea nu mă lepezi! Îmi trimiţi lumina și credincioșia Ta ca să mă călăuzească și să mă ducă la muntele Tău cel sfânt şi la locașurile Tale! (Psalmii 43:2-3 VDC)

DUMNEZEUL MÂNTUIRII MELE -ELOHAY YISHI: Trăiască Domnul și binecuvîntată să fie Stânca mea! Mărit să fie Dumnezeul mântuirii mele! (Psalmii 18:46 VDC)

  ELOHAY ELOHIM – DUMNEZEUL DUMNEZEILOR-Căci Domnul, Dumnezeul nostru- Tu eşti Dumnezeul dumnezeilor, Domnul domnilor, Dumnezeul cel mare, puternic și înfricoșat, care nu cauţi la fața oamenilor și nu primeşti daruri; care faci dreptate orfanului și văduvei, care iubeşti pe străin și-i dai hrană și îmbrăcăminte. Ajută-ne, ELOHAY ELOHIM să iubim pe străini căci și noi am fost străini şi robi în țara Egiptului. Să ne temem de Domnul, Dumnezeul nostru, să Te slujim, să ne alipim de Tine şi să ne bizuim pe Numele Tău. Tu eşti slava noastră, Dumnezeul nostru! Tu ai făcut în mijlocul nostru aceste lucruri mari și grozave pe care ni le-au văzut ochii. (Deuteronomul 10:17-21 VDC)

IMMANUEL – DUMNEZEU ESTE CU NOI: „Toate aceste lucruri s’au întâmplat ca să se împlinească ce vestise Domnul prin proorocul, care zice: „Iată, fecioara va fi însărcinată, va naște un fiu, și-i vor pune numele IMMANUEL care, tălmăcit, înseamnă: „Dumnezeu este cu noi“. (Matei 1:22-23 VDC)

Deci, ce vom zice noi în fața tuturor acestor lucruri? Dacă IMMANU – EL, DUMNEZEU ESTE CU NOI: DUMNEZEUL ÎNCEPUTULUI, DUMNEZEUL IERTĂRII, DUMNEZEUL ÎNĂLŢIMILOR, DUMNEZEU CARE ESTE APROAPE, DUMNEZEUL TĂRIEI MELE, DUMNEZEUL LAUDEI MELE, DUMNEZEUL CEL SFÂNT, DUMNEZEUL MÂNTUIRII MELE, DUMNEZEUL DUMNEZEILOR – ESTE CU NOI- CINE VA FII împotriva NOASTRĂ ÎN ANUL 2017? ( Romani 8:31-32)

Ligia Seman, ianuarie…

Lasă un răspuns

