PENTRU CĂ HRISTOS A ÎNVIAT ŞI DOMNUL MEU ESTE VIAŢA

 „Isus i-a zis: „Eu sunt Învierea și Viaţa. Cine crede în Mine, chiar dacă ar fi murit, va trăi.”( Ioan 11:25):
‭‭Legământul Său cu mine este de viaţă şi pace. ( Maleahi 2:5)
Am trecut de la moarte la viaţă pentru că cred Cuvântul Lui care este Cuvântul vieţii. ( Ioan 5:24)
Am fost născut din nou prin învierea lui Isus Hristos din morți crezând Cuvântul Său. ( 1 Petru 1:3)
Voi trăi adevărata viaţă fiindcă am mâncat din El care este Pâinea vieţii. (Ioan 6:48)
Cuvintele Lui sunt duh şi viaţă pentru mine şi Duhul Lui îmi dă viaţă. ( Ioan 6:63)
Prin Hristos am viaţă din belşug. ( Ioan 10:10)
Am viata veşnică, nu voi pieri şi nimic nu mă va smulge din Mâna Lui. (Ioan 10:28,29)
Voi trai pe pământ adevărata viaţă şi în cer viaţa veşnică pentru că cred în Isus Hristos care este Învierea şi Viaţa. ( Ioan 14:6)
Duhul Lui Dumnezeu care locuiește în mine este acelaşi Duh care L- a înviat pe Isus dintre cei morți. De aceea trupul meu muritor primește viaţă prin Duhul Sau căruia ii aparțin. ( Romani 8:11)
Sunt o mireasmă care duce de la viaţă spre viaţă.( 2 Corinteni 2:16)
Aşa precum Hristos a înviat dintre cei morți – eu trăiesc o viaţă nouă.( Romani 6:4-5)
Mă încred în Cel ce dă viaţă chemând lucrurile care nu sunt ca şi cum ar fi şi ele intră în fiinţă.( Romani 4:17)
” Dumnezeiasca Lui putere mi- a dăruit TOT CE PRIVEȘTE VIAŢA ŞI EVLAVIA prin cunoașterea Celui ce m- a chemat prin slava și puterea Lui, prin care El mi- a dat făgăduinţele Lui nespus de mari și scumpe, ca prin ele să mă fac părtaș firii dumnezeiești…
‭‭(2 Petru‬ ‭1:3-4‬ ‭)
BEAU APA VIEŢII FĂRĂ PLATĂ. (Apocalipsa 22:17)

Lasă un răspuns

