VINDECARE PRIN CREDINŢA CĂ AI VALOARE DE SINE ŞI ESTI CREAȚIA LUI DUMNEZEU (pasaj din cartea ” Vindecând bolnavii ” de Dr. T. L. Osborn – o carte recunoscută în întreaga lume despre vindecarea divină. T. L. Osborn a fost martorul vindecării miraculoase a multor mulțimi de oameni care au ascultat şi au crezut în puterea învierii lui Isus Hristos )
TOT FELUL DE MINUNI ÎNCEP SĂ SE ÎNTÂMPLE CÂND DESCOPERI ŞI ACCEPȚI VALOAREA TA ŞI POTENȚIALUL TĂU CA FIIND CREAT DUPĂ CHIPUL ŞI ASEMĂNAREA LUI DUMNEZEU:
„Dumnezeu l-a făcut pe om după chipul lui Dumnezeu. ( Genesa 1:27)
„Căci noi suntem lucrarea Lui.” ( Efeseni 2:10)
I-ai dat stăpânire peste lucrurile mâinilor Tale, toate le-ai pus sub picioarele lui. ( Psalmul 8:6)
VALOAREA DE SINE te va scăpa de gelozie pentru că nu vei mai vrea niciodată să fii altcineva. (Ioan 15:15; Isaia 62:3)
VALOAREA DE SINE va nimici inferioritatea pentru că eşti în clasa lui Dumnezeu de valori, iar El în tine este mai mare decât orice persoană sau putere din afara ta. ( 1 Ioan 4:4)
VALOAREA DE SINE va elimina teama de eșec sau înfrângere pentru ca nimic nu te poate opri pe tine şi pe Dumnezeu să lucrați împreună.( Isaia 41:10)
VALOAREA DE SINE îţi va da curaj pentru ca descoperi că, cu Dumnezeu la lucru în tine, tu devii neînfricat. (Iosua 1:9; 1 Ioan 4:4)
VALOAREA DE SINE te va determina să te înalți pe picioare, să-ţi îndrepţi umerii şi să privești spre viitor cu o noua încredere, să te ridici la nivelul importanţei pentru care te-a creat Dumnezeu. (Psalmul 91:1-2, Psalmul 46:1-3)
DUMNEZEU A CREAT OAMENII ATÂT DE ASEMĂNĂTORI CU EL, CUM FIECARE COPIL ESTE CU PĂRINŢII LUI NATURALI.
Dumnezeu a vrut ca orice ar putea fi spus despre El să poată fi spus şi despre tine.

( 1 Ioan 4:17)
Dumnezeu nu te-a creat nici pe tine, nici pe mine pentru inferioritate, boală, depresie sau nesiguranță. ( 1 Petru 2:9)
Dumnezeu nu a creat nimic de calitate inferioară – nici pe tine-nici pe orice altă fiinţă umană. ( Psalmul 8:4-6) .
RECUNOAȘTE-ŢI VALOAREA! CÂND ÎŢI RECUNOȘTI VALOAREA, LAŞI CA SEMINȚELE MĂREŢIEI SĂ GERMINEZE ÎN TINE. ( Galateni 3: 29; 1 Petru 1:23; 1 Ioan 1:9)
Continua să uzi acele semințe, gândindu- te la ele şi reafirmându-ţi valoarea, până când atitudinea ta şi comportamentul tău vor fi transformate.
RUGĂCIUNE: ÎMI RECUNOSC VALOAREA, FAPTUL CĂ TU M- AI CREAT DUPĂ CHIPUL ŞI ASEMĂNAREA TA! Orice se poate spune despre Tine se poate spune şi despre mine, ca urmaș al Tău.
Viata mea este Insăşi suflarea Ta – viaţa Ta în formă umană. Materialul Tău cel mai bun este în mine. Sunt un produs al dragostei. Sunt creat pentru măreție, încoronat cu slava şi cinste, să am stăpânire peste toate lucrările Tale.
IŢI MULţUMESC, DOAMNE! VALOAREA MEA DE SINE A RENĂSCUT. Știind că sunt creat după chipul şi asemănarea Ta îmi amintește de originea mea divină, de scopul meu înalt, de valoarea mea infinită.
NICIODATĂ NU MĂ VOI MAI DEPRECIA PENTRU CĂ TU MĂ PREȚUIEȘTI ATÂT DEMULT! Niciodată nu voi mai înjosi ceea ce tu ai înălțat ! Eu nu sunt un nimeni! Eu sunt cu adevărat CAPODOPERA LUI DUMNEZEU” . Amin!

Lasă un răspuns

