Din meditaţiile inimii mele…

   Noi ne construim revelaţiile pe cele ale înaintaşilor noştrii care au câştigat teren în Impărăţia lui Dumnezeu, au descoperit şi au probat principii divine însă trebuie să fim mereu conştienţi de nelimitarea Dumnezeului nostru şi de faptul că El are pregătite pentru poporul Său revelaţii mai înalte şi mai adânci în primul rând despre CINE ESTE VEŞNICUL EU SUNT.
Eu am văzut că este o cheie a biruinţei când te dedici lui Dumnezeu nu cu pretenţia că ştii ceva, ci cu aceea că încă nu ai ajuns să Îl cunoşti însă El este TOT CE TU DOREŞTI SĂ CUNOŞTI ŞI SĂ FII!… El este mai presus de orice principii şi de orice…
Aceasta te motivează la cea mai înaltă închinare: să te pui pe altar ca o jertfă vie fără a mai calcula vreo pierdere sau un cost… Iţi pierzi viaţa în El şi pentru El CĂCI DIN EL, PRIN EL ŞI PENTRU EL AU FOST FĂCUTE TOATE ŞI TOATE SE ŢIN PRIN EL.. şi El astfel, El a îngrijit deja de Mielul de jertfă pentru ca tu să fii salvat, întregit şi înălţat ca FIU AL FĂGĂDUINŢEI ŞI BINECUVÂNTĂRII, PRECUM ISAAC ŞI TOATE FĂGĂDUINŢELE ÎN EL SUNT DA ŞI AMIN!
Filipeni 3:7-12 : „Dar lucrurile care pentru mine erau câștiguri le-am socotit ca o pierdere din pricina lui Hristos. Ba încă și acum privesc toate aceste lucruri ca o pierdere, faţă de preţul nespus de mare al cunoașterii lui Hristos Isus, Domnul meu. Pentru El am pierdut toate și le socotesc ca un gunoi, ca să câștig pe Hristos şi să-L cunosc pe El și puterea învierii Lui și părtășia suferinţelor Lui și să mă fac asemenea cu moartea Lui; ca să ajung cu orice chip, dacă voi putea, la învierea din morţi. Nu că am și câștigat premiul sau că am și ajuns desăvârșit, dar alerg înainte, căutând să-l apuc, întrucât și eu am fost apucat de Hristos Isus.

Lasă un răspuns

